14/2/08

14 Φεβρουαρίου...

... η μέρα των ερωτευμένων και η μέρα των γενεθλίων μου!!! Μεγάλωσα άλλο ένα χρόνο και πολύ το χαίρομαι... "Happy birthday to me" λοιπόν!

Η μπλογκο-τουρτίτσα μου σε σχήμα καρδιάς, για να μου θυμίζει τη δεύτερη γιορτή της μέρας! Τη γιορτή της αγάπης ή τη γιορτή των ζαχαροπλαστείων και των ανθοπωλείων όπως λένε κάποιοι μίζεροι... Η αλήθεια είναι ότι η αγάπη δεν χρειάζεται γιορτές, από μόνη της δίνει φτερά στην ψυχή του καθενός και αλλάζει ολάκερη την ύπαρξή μας. Ένα δώρο ή μια αυθόρμητη κίνηση αγάπης σε άσχετη φάση έχει πολύ μεγαλύτερη αξία απ' ότι τη σημερινή μέρα, αλλά με το ρυθμό που κινούμαστε και με την καθημερινότητα να μας στοιχειώνει, τι καλύτερο από την ύπαρξη μίας γιορτής η οποία θα σου θυμίσει να εκφράσεις αυτά που αισθάνεσαι και θα σε βγάλει έστω και για λίγο από την καθημερινότητα!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ...

Και μερικά αποφθέγματα για την αγάπη:
  • Σ' αγαπώ, όχι για το τι είσαι, αλλά για το τι είμαι εγώ, όταν είμαι μαζί σου.
  • Όταν χάνεις αυτούς που αγαπάς, τότε νιώθεις πόσο τους αγαπούσες.
  • Δεν αγαπά πραγματικά όποιος δεν αγαπά για πάντα.
  • Δεν μπορείς να αγοράσεις την αγάπη, αλλά είναι πιθανό να την πληρώσεις ακριβά!

13 σχόλια:

+poulia είπε...

Χρόνια σου πολλά λοιπόν ...αν και αν ήσουν στην Κύπρο δεν θα σου κάνανε γενέθλια! Το παραδοσιακό κυπριακό τραγούδι των γενεθλίων λέει: "χάπι μπερθντεϊ του γιού" (όχι της κόρης!)
Όσο για την 14 Φλεβάρη, πιστεύω πως πρέπει να μετονομαστεί σε γιορτή της αρπαχτής! Αν νιώθει κάποιος ερωτευμένος, προφανώς δεν μπορεί να το γιορτάζει κάθε μέρα. Αν θέλει να το γιορτάσει, ας το γιορτάσει στις 10 Φλεβάρη ας πούμε. ΟΧΙ ΣΤΙΣ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ!
!!!ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Ναταλάκι μου, χρόνια σου πολλά, καλά, ευτυχισμένα και φυσικά ερωτευμένα!!!!!
+poulia να την χαίρεσαι!
Νομίζω ότι η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου πέφτει στις 14 φλεβάρη γιατί τότε είναι τα γενέθλια της Ναταλίας!

Αχ φιλενάδα περιμένω πως και πως να πάει 5.30!!

Ανώνυμος είπε...

Natalia mou xronia sou polla kai afto pigainei sta gennethlia sou... :)
Oso gia ti defteri giorti tis imeras pou les...nomizo oti adikountai oi xorismenoi pou de giortazoune pote loool
Kala na perasete simera oti ki an kanete...(H Popitsa einai fanera asigkratiti xoxo)

Filakia polla,
Evi

Ps:Tha ta poume stin Toumpa se ligo kairo :)

desa είπε...

Αχα, χρόνια σου πολλά για τα γεννέθλια σου. Υγεία να έχεις και τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα στη ζωή.
Η μέρα δεύτερη γιορτή δεν έχει. Απο δουλειά πως τα πας? Τι κανόνισες σήμερα?

desa είπε...

Έτσι, έτσι +πουλιά, στις 10, στις 10 του μηνός, τόσο ερωτικό όνομα δε γίνετε καλύτερος συνδιασμός.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά Ναταλίτσα μου (και για τις δύο γιορτές της ημέρας)!

eeVoskos είπε...

Χρόνια Πολλά κι από μένα big sister! Σου εύχομαι, ως παιδί του έρωτα, να είσαι πάντα ερωτευμένη!

Χρόνια Πολλά και σε σένα little sister ;-)

Y.Γ.: Ναταλία ευχαριστώ για τη βοήθεια. Το γεύμα μας ήταν απλά υπέροχο! Η σως σου έδεσε με τις μπριζόλες μου τέλεια! Μήπως να αφήσουμε τα διαβάσματα και να ανοίξουμε ένα εστιατόριο...;;

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά μικρή μου!!Εύχομαι μόνο χαρές να ζεις και τον έρωτα όπως τον έχεις ονειρευτεί....να τα εκατοστήσεις!!!

Υ.Γ.: Ποπίτσα μου λυπάμαι για σήμερα!Η αλήθεια είναι ότι εγώ έκανα σαμποτάζ για να πάμε και οι τρεις ξέρεις που...:)

Ναταλία είπε...

+poulia: Δηλαδή εσύ που δεν γιόρτασες ούτε στις 10 δεν είσαι ερωτευμένος;;; Αλήθεια για τα γενέθλια ποια είναι η γνώμη σου; Κι' αυτά αμερικανιά το θεωρείς;
Εμένα αυτές οι απόψεις μου βγάζουν μιζέρια! Έχουμε ευκαιρίες για γιορτή και δεν τις εκμεταλλευόμαστε... Και στην τελική αν δεν θες να μην μπεις στο κύκλωμα των "αρπαχτών" μπορείς ωραιότατα να κάνεις ή να φτιάξεις κάτι μόνος σου και να γιορτάσεις, χωρίς να δώσεις δεκάρα σε αυτούς που νομίζεις ότι θέλουν να σε εκμεταλλευτούν λόγω της ημέρας! Ευκαιρίες για γιορτή υπάρχουν πολλές, διάθεση δεν υπάρχει και γι'αυτό βρίσκουμε δικαιολογίες...

@pp: Thanks pp! Εγώ πάλι νομίζω ότι τα γενέθλια μου είναι στις 14 Φεβρουαρίου γιατί τότε είναι η γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου!!!

@Evi: Ε, όχι! Είναι γιορτή ερωτευμένων και καψούριδων, δεν είναι γιορτή ζευγαριών ;-) Όποιος αγαπάει γιορτάζει!
Υ.Γ.:Ραντεβού στην ΤΟΥΜΠΑ λοιπόν!

@Desa: "Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι"... Thanks, για τις ευχές, όσο για τα υπόλοιπα διάβασε την απάντηση στον +poulia!!!!

@Evelyn: Thanks sister!

@eevoskos: Από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί! Ωραίο πράγμα ο έρωτας και η αγάπη... εύχομαι και σε σένα το ίδιο!
Υ.Γ.: Μωρέ, λες;;; Θα ασχοληθώ και εγώ με τη διαφήμιση του και με τις δημόσιες σχέσεις, θα ασχοληθείς και εσύ με τα ηλεκτρολογικά του, θα του κάνεις και μια ιστοσελίδα... για να μην σου πω ότι θα φτιάξεις ένα κώδικα για να γίνονται όλα αυτόματα!!!!

@Adlin: Τι ξέρει η Πόπη και εγώ δεν ξέρω;;; Πού θα πάμε τα τρία μας; Σ'ευχαριστώ και ανταποδίδω τις ευχές!

Ναταλία είπε...

Α!Και κάτι ακόμα "Happy Birthday to ARTEMIS" σήμερα! Εύχομαι να σου έρθουν όλα όπως επιθυμείς!

Ανώνυμος είπε...

Ενα τραγουδακι λεει:
"...Μα εγω ειμαι εγω και σ'άγαπω χωρις να ξερω το γιατι,
λιγο το φως μες στη καρδια
μα αυτο το λιγο μου αρκει,
να εχω ενα λογο για να πω
οταν γυρισεις να σε δω
το σ'άγαπω οπως κάνεις...
οπως κανεις δε στο 'χει πει.."

Μονο οταν εισαι ο εαυτος σου μπορεις να αγαπησεις πραγματικα τη/το συντροφο σου γι'αυτο που ειναι και οχι γι'αυτο που θα ηθελες να ειναι...
Βεβαια μπορουμε να πουμε οτι εχει καταντησει σαν μια μερα της αρπαχτης αλλα κατα βαθος δεν ειναι ετσι.Δηλαδη η Τσικνοπεμπτη μπορει να θεωρηθει η ΑΡΠΑΧΤΗ της ταβερνας??????????
ΔΕ νομιζω γιατι οποιος θελει καθεται και στο σπιτι του.
Απλα μια μερα σαν τη χθεσινη εχει την ιδιαιτεροτητα της.

Υ.Γ.:Να τα 100στησεις Nataly και οτι ποθεις στην αγκαλια σου να το βρεις.Να 'σαι παντα ερωτευμενη.
Σορρυ που σε ξεχασα αλλα ειχα ενα πολυ σημαντικο ζητημα να τακτοποιησω.
Υ.Γ2:Διπλη γιορτη,διπλη γλυκα...

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!! Δε ξέρω αν πρόλαβα... :/ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!

Ναταλία είπε...

@ Φώτης: Η βλακεία είναι ότι με τον εαυτό σου καλά μπορεί να τα βρεις και να αγαπήσεις τον άλλο (περισσότερο και από τον εαυτό σου), με τον άλλο όμως τι κάνεις άμα δεν σε αγαπά το ίδιο;;;; Αν μου απαντήσεις και σε αυτό, θα με βοηθήσεις πολύ!

Τώρα για το θέμα που αναφέρεις, εγώ ξέρω πως αν θες να γιορτάσεις, γιορτάζεις! Και στην τελική αυτοί που πιστεύουν ότι δεν πρέπει να γιορτάζουν τη γιορτή των ερωτευμένων ή τη Τσικνοπέμπτη, ας πάψουν να γιορτάζουν και το Πάσχα, τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά και κάθε άλλη γιορτή, αφού και τις 365 μέρες θέλουν να τις βλέπουν ίδιες!

Υ.Γ.1: Αδικαιολόγητος, εκτός και εάν αυτό το "σημαντικό ζήτημα" έχει να κάνει με την ημέρα των ερωτευμένων ;-)
Υ.Γ.2:Μισή γιορτή, μισή γλύκα...

@Doremi: Κάλλιο αργά παρά ποτέ!