16/11/07

S1ngles - Ατάκες (Νο1)

Μπορεί η σειρά να έχει χαλάσει πολύ φέτος, αλλά οι θεωρίες της Ράνιας επαναλαμβάνονται και τις θεωρώ ακόμα πολύ πετυχημένες! Οι αγαπημένες μου είναι οι παρακάτω:
  • Στην ζούγκλα της ζωής μας την αγάπη την συναντάμε σπάνια. Όταν όμως εμφανίζετε μπροστά μας είναι σαν τα αγριολούλουδα. Έρχεται σε πολλές διαφορετικές αποχρώσεις, φυτρώνει εκεί που δεν την περιμένεις και μπορεί να επιβιώσει κάτω από πάρα πολύ δύσκολες συνθήκες. Όπως κάθε λουλούδι σημαίνει κάτι διαφορετικό για τον καθένα μας... και πεθαίνει αν προσπαθήσεις να την βάλεις σε συσκευασία.
  • Υπάρχουν 2 είδη μοναξιάς. Η πραγματική και αυτή που φτιάχνουμε μόνοι μας. Η πραγματική μοναξιά είναι όταν κανείς δε σ’ αγαπάει και αυτή που φτιάχνουμε μόνοι μας, είναι όταν υπάρχουν άνθρωποι που σ’ αγαπούν τριγύρω αλλά εσύ δε το βλέπεις. Μερικές φορές είναι πιο εύκολο να βρεις κάποιον να σ’ αγαπήσει, απ' το να συνειδητοποιήσεις ότι αυτός ο κάποιος ήδη υπάρχει.

  • Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε όταν κρατάμε μυστικά είναι που νομίζουμε ότι αυτό θα κάνει την ζωή μας ποιο εύκολη. Λάθος. Στην πραγματικότητα κάνει τα πράγματα ακόμα πιο περίπλοκα.
  • Περνάμε τις ζωές μας αναζητώντας την ευτυχία. Μερικές φορές την αναζητάμε τόσο επίμονα που ξεχνάμε να είμαστε ευτυχισμένοι.

  • Σε κάθε σημαντική στιγμή στη ζωή, υπάρχουν δύο πράγματα που μπορείς να πεις: το σωστό και το λάθος. Το πρόβλημα με το σωστό είναι ότι είναι σαν τα αστικά λεωφορεία: έρχεται τουλάχιστον δέκα λεπτά αργότερα απ' την ώρα που το χρειάζεσαι, σε αντίθεση με το λάθος που είναι όπως οι περισσότεροι άντρες στο κρεβάτι: έρχεται αμέσως!

  • Αν η ζωή μας είχε ένα κουμπί restart τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο εύκολα. Θα μπορούσες να διορθώσεις όλες τις λάθος κινήσεις σου και να πετύχεις ένα πολύ καλύτερο σκορ. Αλλά αυτό το κουμπί δεν υπάρχει… Κι έτσι πρέπει να υποστούμε τις συνέπειες των πράξεών μας χωρίς επιστροφή στην αφετηρία. Κάθε τέλος είναι οριστικό αλλά και κάθε αρχή καινούργια!

21 σχόλια:

+poulia είπε...

Καλή η Ράνια και οι θεωρίες της. Δεν λεώ. Ακόμα καλύτερος, όμως, ο τύπος που ήταν φαντάρος, ψιλοκάγκουρας και γούσταρε την Ράνια. (Δεν θυμάμαι πως τον λέγανε)
Κορυφαίος όμως ο πιτσιρικάς, ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ άρρωστο, γιός της Ράνιας...
http://youtube.com/watch?v=KOA7lNDE_r0

Ναταλία είπε...

Όντως και το παιδάκι δικό μας είναι ;-)
Όσο για τον άλλο τύπο, μάλλον εννοείς τον Περιστερόπουλο...ΜΟΡΦΗ!

desa είπε...

Σε πρόλαβα. Είναι κορυφαία σειρα. Καθώς και οι ατάκες. Κάτι ανάλογο θα κάνω και εγώ τώρα που θα ξεκινήσω να βλέπω τον 1ο κύκλο. Αν θες μπορώ να στα φέρω. 24 επεισόδια είναι.

Ανώνυμος είπε...

Κάθε τέλος είναι οριστικό αλλά και κάθε αρχή καινούργια!
:)

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΦΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΔΗΛ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ!!!!!!
ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!!!!!!
ΑΝ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΡΙΤΣΑΚΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΝΑΤΑΛΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΕΓΩ ΨΙΛΟΓΡΙΝΙΑΖΑ ΠΑΛΙ!!!!!!ΣΣΣΣ!!!!
ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ ΦΕΡΘΗΚΑ!!!!!
ANYWAY!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!!!!!!ΧΧΧ!

ΥΓ

ΑΝΤΕ ΡΕ ΨΩΝΑΡΑ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΝΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ!!!!!!!!

eeVoskos είπε...

Αν είναι δυνατόν! Ούτε 10 μέρες δεν πέρασαν από την προηγούμενη "έκθεση ιδεών" κι έγραψες κι άλλα; Πότε θα προλάβω να τα διαβάσω;;

...Just kidding! Όντως καλές οι θεωρίες της Ράνιας (αυτό το restart ή το undo ακόμα το ψάχνω), αλλά σαν τον Περιστερόπουλο...δεν έχει!!!

Ναταλία είπε...

@Desa: 24 μαζεμένα επεισόδια;;; Εννοείτε ότι τα θέλω!

@Outopios: Τάδε έφη Ράνια!
Υ.Γ. Καλώς ήρθες στο Nataly's blog!

@Κατερίνα: Αααα, εσύ περνάς μεγάλη κρίση!!!! Αν συνεχίσεις έτσι, θα σε πάω σε ψυχολόγο :-) Wake up and look around you, please! Γίνε η Κατερίνα που ήξερα, ΤΩΡΑ....

@eevoskos: Ε, τι νομίζεις σαν εσένα είμαι εγώ! Μια φορά το μήνα post και αν;;;; χιχιχιχιχιχ
Μακάρι να υπήρχε έστω και ένα από τα δύο αυτά κουμπάκια και στη ζωή! Αλλά....

desa είπε...

21 είναι τελικά, έκανα λάθος. Σήμερα θα τα έχεις.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!
ΕΧΩ ΕΝΣΤΑΣΗ!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ +ΠΟΥΛΙΑ
ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ, ΑΜΕΣΩΣ ΕΙΠΑ.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ????????????

kar είπε...

Εγώ πάλι είμαι υπερευχαριστημένος! Δεν με νοιάζει να είμαι προτελευταίος, αρκεί να είμαι πάνω από τον σίλβερ. Πως είναι ο αρης με το ΠΑΟΚ...

desa είπε...

Moρφή ο Περιστερόπουλος, αλλά σαν τον Ορέστη ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Ειδικά όταν τσακώνεται με την Μάρω.

+poulia είπε...

Ό,τι και να λέτε, η θέα από εδω πάνω είναι υπέροχη.
Το να καβαλάς τον Σίλβερ, ακόμα καλύτερο!

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν και χειρότερα..να μην υπάρχεις καν. Ναταλία δε σε συγχωρώ γι'αυτό.
Αλλά να μην ξεφεύγουμε από το θέμα, οι θεωρίες της Ράνιας κορυφαίες αλλά όλοι στο θέμα θεωρία κάτι κάνουμε, στην πράξη τα..χαλάμε.
Περιμένω θεωρίες Ναταλίας...

desa είπε...

Αφού κάνουν όλοι παράπονα θα κάνω και εγώ. Απαιτώ να μετακομίσω κάτω από το φυσικό μου ταίρι, +πουλιά, αδιαφορώ για τις όποιες αντιδράσεις θα υπάρξουν.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίοι οι Singles,ωραίες και οι θεωρίες της Ράνιας αλλά έχω μία ένσταση σχετικά με τα εφέ του μπλογκ:Πέρασε το καλοκαίρι,περνάει και το φθινόπωρο και έρχεται χειμώνας.Πώς γίνεται λοιπόν το μπλογκ να είναι ακόμη στολισμένο με λουλουδάκια και πεταλουδίτσες...;;;Αυτό θα πει παντώς καιρού...!!!

Ανώνυμος είπε...

perimenoume fwto apo orkomwsia.. kanonise... :P

Ανώνυμος είπε...

kΚαλημερα απο το ομορφοτερο μερος του κοσμου...τα ΜΕΤΕΩΡΑ.

Χαιρομαι ιδιαιτερα με τα κατορθωματα σου,απο την τελευταια φορα που εγραψα στο Blog σου η κατασταση εχει βελτιωθει.Καθε αρθρο ειναι καλυτερο απο το αλλο που σημαινει οτι-αν δε κανω λαθος-καθε μερα στη ζωη σου ειναι καλυτερη απο την αλλη.Βεβαια οσο και να θελω να πιστεψω στις θεωριες μιας σειρας,δε μπορω να το κανω γιατι καθε μερα βλεπω οτι καταρριπτονται και πολυ απλα παντα υπαρχουν εναλλακτικες λυσεις οπως και επιλογες.Ωστοσο τα λαθη ειναι ανθρωπινα και προς Θεου ΑΝ δεν υπηρχε και η δευτερη ευκαιρια τι θα γινοταν.

Υ.Γ.:εγω τι πρεπει να κανω που δεν ειμαι σε καμια στηλη και δεν ειμαι πουθενα????

Ανώνυμος είπε...

Όσο αφορά τη μοναξιά έχω να δηλώσω το εξής:
...Πες μου γιατί ρε μοναξιά
με κυνηγάς από παιδί
πες μου γιατί
με αγαπάς τοσο πολύ.....

Ναταλία είπε...

Πω πω σχόλια! Αυτό είναι! Έχουμε και λέμε...
@Desa: Thanks!

@Κατερίνα: Άλλους τρεις έχεις από πάνω σου, ο +πουλιά σε πείραξε;;;; Πρώτη δεν σε βάζω...θα ψωνιστείς τελείως, άρα κάτσε εκεί που είσαι! χχχ

@Gkarvoun: Αν γίνεται τέτοιος παραλληλισμός να σε βάλω πρώτο και τον Silver τελευταίο! ;-)

+πουλιά: Μην ψωνίζεσαι και πρόσεξε τα λόγια σου αν θες να συνεχίσεις να βλέπεις τη θέα από ψηλά!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχ

+Sofia: Αν δεν δω link στο δικό σου, δεν σε βάζω ούτε και εγώ! :-Ρ
Όσο για τα άλλα, κοίτα πράξεις Ναταλίας για να καταλάβεις τη θεωρία!

@Desa: Αν σε βάλω κάτω από το ταίρι σου, θα με βάλεις και εσύ κάτω από το ταίρι μου στο blog σου;;;;;

@Evelyn: To φόντο του blog εκφράζει τη διάθεση του blogger και όχι την Ε.Μ.Υ. !

@Doremi: Αν πληρώσεις κάτι θα γίνει! ;-)

@Fotis: Σαν να λέμε, σε ξανακέρδισα ως αναγνώστη;;;;;
http://skaros.blogspot.com.... αν το φτιάξεις λίγο, κάπου θα μπεις και εσύ!

@Κολλητός-3καλα: Ακόμα δεν τελείωσες με το φανταριλίκι και έχεις κάνει στροφή, στην ποιότητα κολλητέ!!!!! Ανησυχώ για σένα... χχχ

Ανώνυμος είπε...

OK,πάω πάσο...

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα μου αρέσουν οι θεωρίες της Ράνιας!