3/3/08

Οδηγίες Χρήσεως Προϊόντων!!!

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:
"Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά
του προϊόντος, πληροφορίες εντός".
(Α, ωραία. Θα ζητήσω από τον ψιλικατζή να ανοίξω το
σακουλάκι χωρίς να το πληρώσω...)

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:
"Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου".
(Τώρα κατάλαβα γιατί ξυπνάω χτενισμένος...)

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
"Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι".
(Κρίμα γιατί είχα στο μυαλό μου να το χρησιμοποιήσω για
φρυγανιά...)

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:
"Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το".
(Πες το βρε άνθρωπέ μου και μου φαινόταν σκληρό!)

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:
"Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι".
(Θα το έχω υπόψη μου όταν πετύχω τη Λερναία ύδρα)

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):
"Μην το αναποδογυρίζετε".
(Πολύ αργά...)

7. Σε υπνωτικό χάπι:
"Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία".
(Πλάκα μου κάνεις;)

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:
"Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις".
(Εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!)

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών:
"Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς".
(Δεν κατάλαβα...)

10. Σε κουβέρτα:
"Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες".
(Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ;)

11. Σε καθρέφτη:
"Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου".
('Η εγώ οδηγώ ανάποδα ή όλοι οι άλλοι...)

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:
"Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο".
(Το ποτήρι θα γεμίσει με τη βοήθεια της βαρύτητας...)

13. Σ'ένα σπρέι για έντομα:
"Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα".
(Οπότε αν η κατσαρίδα ξαναζωντανέψει, χρησιμοποιήστε την
παντόφλα...)

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:
"Ανοίξτε απ'την άλλη μεριά".
(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...)

15. Σε ένα μπλέντερ:
"Να μη χρησιμοποιηθεί για την άλλη χρήση".
(Πονηροί...)

16. Σε ένα κουτί φυστίκια:
"Προσοχή. Περιέχει φυστίκια".
(Εγώ τσιγάρα ήθελα...)

17. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:
"Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε".
(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ:ΣΚΟΥΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ ΣΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ(ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ)ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΤΩ,ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ "ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΙΑΣΤΡΑΚΙ"!ΧΑΙΡΩ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΗΔΗ!ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΙ!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΖΟΥΖΟΥΝΝΝΙ ΤΙ ΚΑΝΝΝΝΕΙΣ?!!!!!!!
ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΜΑΜΟΥΝΝΝΙΑ?
ΜΑΚΙΑ ΜΑΚΙΑ!
ΑΝΤΑ!Τ Ε Λ Ο Σ!

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα!
Αχ μπράβο ναταλάκι μου έφτιαξες το κέφι γιατί σήμερα είχα μια πολύ δύσκολη μέρα!!

Ανώνυμος είπε...

Μαλλον προκειται για οδηγιες χρησεως προιόντων για ξανθιες,διαφορετικα δεν εξηγειται...

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο!Μα πού τα βρίσκεις;;;

Υ.Γ.:Δεν περίμενα ένα σχόλιο να είναι τόσο δραστικό...

Ναταλία είπε...

@katerina: Εγώ; Τι να έχω να σου πω βρε κουτό;;; Απλά ήρθες για τέσσερις μέρες και σε κάθε σου κίνηση ακουγόταν το σύμπαν να καταρρέει!!!! Περνούσες και όλα εντελώς τυχαία πέφταν!!!

@Anta: Μα τι χαζή!!! Ούτε το όνομα του μαγαζιού δεν έμαθε;;; Πρέπει να την ξαναστείλεις για μετεκπαίδευση! Στην "Πύλη Αξιού" πήγαμε και όλα τέλεια! Την επόμενη φορά σας περιμένω και τις δύο!

@PP: Νευράκια τσαταλάκια;;;; Λογικό! Πόπιτσα, πάτα πόδι και σήκω φύγε... 1-6/04 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ!!!! Μετά ξαναγύρνα... χχχ

@Φώτης: Μπα! Μάλλον για άντρες προορίζονται! χχχ

@Evelyn: Άσε έψαξα πάρα πολύ! Πήρα σβάρνα τα μαγαζιά και κοιτούσα μια- μια τις ετικέτες των προϊόντων!!!!

Υ.Γ. Έχεις πολύ μεγαλύτερη δύναμη από αυτή που νομίζεις ;-)

El duende είπε...

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
"Xρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι".

Edo exoume na kanoume me ena thema vathitero,afto tis dikaiologimenis kaxipopsias tou Ellina apenanti sta ellinika proionta...Sou leei o allos elliniko einai kapoio provlima tha iparxei...Mpravo mas...Elladara ole...

Ανώνυμος είπε...

ase mas more pou to sumpan katareei...
apla eimai atomo pou kanei aisthiti tin parousia tou pantou ki apla to sumpan simmetexei se oti ki an kano!

desa είπε...

Όλα τα λεφτά το 8, σκοτώνει τη φαντασία του κάθε πιτσιρικά με τον πιο κυνικό τρόπο. Γαμάτο.

Ναταλία είπε...

@Duende: Η αλήθεια είναι πως έχουν δοθεί δικαιώματα, από τη μια μέρα στην άλλη δεν γίνεσαι καχύποπτος...

@Ανώνυμη: Ότι την κάνεις αισθητή είναι το μόνο σίγουρο, μπορούν να μας το επιβεβαιώσουν και οι γείτονες!!!
(Μην ξεχνάς να βάζεις ονοματάκι!)

@Desa: Αυτό είναι αλήθεια! Θυμάμαι τον Brother μου να έχει αυτή τη στολή, και μένα να τη φοράω και να περιμένω με τα χέρια τεντωμένα προς τα πάνω, να πετάξω για να σώσω τον κόσμο!!!!!!!Τι μου θύμησες τώρα, να ξερες... xxx

eeVoskos είπε...

Αχ, Ναταλία! Δεν είχα στολή Superman μικρός! Μόνο Batman!! Και ο Batman δεν πετάει!!!

eeVoskos είπε...

A, είχα και μία του Spiderman! Ούτε κι αυτός πετάει...

Ναταλία είπε...

Πλάκα κάνεις! Και εγώ τόσα χρόνια λάθος στολή φορούσα;;;; Έτσι εξηγείται γιατί έπαθα αυχενικό αλλά ποτέ δεν πέταξα!!!! χαχαχαχαχ