26/3/08

Για το ρατσισμό!

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώνω, είμαι μαύρος
Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος
Κι όταν πεθάνω , ακόμα είμαι μαύρος
Κι εσύ λευκέ άνθρωπε
Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός
Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι
Και λες εμένα έγχρωμο!

Ένα υπέροχο ποίημα που διάβασα σήμερα και απ' ότι έμαθα, το έχει γράψει ένας έφηβος από την Αφρική! Τα συμπεράσματα δικά σας...

62 σχόλια:

kakkos17 είπε...

Kata kapoion logo tha mporousa na pw pos aytos pou mas eplase ferthike kapos ratsistika,kai dimiourgeise tous leukous kai tous maurous,parola auta tha to prosperaso kai den tha to theoriso ratsistiko-ma pote den tha mporousa na prosperaso ta YPER PROSONTA pou edose stous MAYROYS,kai tha logokrino.Ratsismos kai adikia se olla tou ta MEGALIA,aloste giati oxi kai emeis oi leukoi vre aderfe ? ? ?

Ναταλία είπε...

Μόλις μου έδωσες να καταλάβω γιατί οι λευκοί άντρες, βλέπουν ρατσιστικά τους υπόλοιπους!!! χαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

Ρατσισμος?Τι ειναι αυτο?εγω ρατσιστης παντως δεν ειμαι...και τους μαυρους συμπαθω,και τους κιτρινους,και ολο το κοσμο...μονο με τους αλβανους δε τα παω καλα.Λιγο να τους πατησω κατω θελω,να τους κουρεψω γουλι,τιποτα σπουδαιο.Θα μου πεις οτι υπαρχουν και καλοι...φυσικα αλλα που ειναι?Εγω παντως κανεναν καλο δε βρηκα.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί το λες αυτό;Φυσικά και υπάρχουν και καλοί.Ή καλύτερα,όλοι οι άνθρωποι είναι καλοί με μερικές εξαιρέσεις...

Πάντως σοφό το ποίημα του νεαρού...

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
desa είπε...

O ρατσισμός είναι από τις χειρότερες ανακαλύψεις του ανθρώπου. Όταν καταλάβουμε ότι δε μας έπλασε κανένας θεός αλλά η φύση και μας έκανε όλους το ίδιο τότε θα κάνουμε ένα βήμα εμπρος. Αλλά βλάκες θα υπάρχουν πάντα, που θα πιστεουν ότι είναι ανώτεροι από κάποιον άλλο. Η πρόοδος και η ευημερία των λαών είναι πολιτικό θέμα και όχι βιολογικό.
Όπως έλεγε και ένας φιλόσοφος


''υπάρχουν άνθρωποι ηλίθιοι από φανατισμό και άλλοι φανατικοί από ηλιθιότητα''

apostolo είπε...

DESA:An ontos pisteueis pos exeis ta idia prosonta me enan mauro tote o kakkos paei paso...An omoso oxi tote ifisi exei kanei kapoio lathos epano sou....

Ναταλία είπε...

@Φώτης: Γιατί ρε συ με πόσους Αλβανούς έχεις συναναστραφεί;;; Και στην τελική όλοι εμείς που λεγόμαστε Έλληνες καλύτεροι είμαστε;

@Evelyn: +φωνώ!

@gkarvoun: "Στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος", που λέμε...

@desa: Μαζί σου! Έχουμε κολλήσει στα χρώματα του περιτυλίγματος και δεν βλέπουμε την ουσία!

@apostolo: Εγώ δεν έχω καταλάβει πως μιλάτε όλοι με τόση σιγουριά, για τα προσόντα των έγχρωμων!!!! ;-) χχχ

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναταλία είπε...

@gkarvoun: Χαχαχαχ!

Καλό μήνα σε όλους σας! Πάω να γεμίσω τη μνήμη της φωτογραφικής και του μυαλού μου με εικόνες από Πράγα και ξανάρχομαι σε καμιά βδομάδα με νέο post! Μην το κλείσετε το μαγαζί όσο θα λείπω....! ;-)

Ανώνυμος είπε...

kalo mhna natalia.kala na peraseis sthn parga :P

Ανώνυμος είπε...

ksexasa na "upograpsw"
babis.o filos ths katerinas.

kakkos17 είπε...

NATALI:Kalo taxidi lipwn me euxaristes kakies.Oso anafora gia to magazi min fovou oso eimai ego edo krataw ton pixi psila opote ena magazi pou einai apo ta kalitera mp....... me tosous pelates den klinei, opote kai san min paokia pou eimaste (NARITA)exei psomi i ypothesi tha oikonomisoume se lew....KAR:giati dialaleis tis empiries mas zileueis magkia mas pou ton p..... apo mayro itan omos PAOK gia na enisxisoume tin omada to kaname....PAOK gia sena ta panta.... kakkos17

Ανώνυμος είπε...

me to post sou den tha asxolitho to exoume sizitisei polles fores emeis oi dio!kala na peraseis kollitoula mou na gemiseis tis mpataries sou kai na giriseis poli poli poli ananeomeni kai xaroumeni!

Ανώνυμος είπε...

@gkarvoun:Και εσυ που ξερεις τι πιστεύουν οι δυτικοευρωπαίοι για τους Ελληνες?Μηπως εισαι ενας απο αυτους?
@Ναταλία:Αν κρινεις απο την Ιστορια μας νομιζω πως ναι,αλλωστε οταν πηγαν οι δικοι μας μεταναστες, κατα πλειοψηφια παντα,στη Γερμανια τους ειχαν σηκω-κατσε κατσε-σηκω και δεν κανανε αυτα που κανουν οι Αλβανοι...οχι σε τετοιο βαθμο τουλαχιστον,

Evripidis Themelis είπε...

Εγώ βγαίνω και λέω...κράζω Φώτη γιατί κράζει ΚΑΡ...αλλά από την άλλη τη να πω και γω...ΣΟΚΟΛΑ:γνωστός εθνηκιστής, ρατσιστής, πατριώτης...ethemelis.blogspot.com
Πάνω από όλα το έθνος!!!!Και οι Έλληνες πήγαν μετανάστες και δεν τους φέρθηκαν σωστά..αλλά το 1993 όπου και άρχισαν να έρχονται οι Αλβανοί και οι άλλοι Πακιστανοι Κουρδοι Ρουμάνοι Βούλγαροι Τούρκοι κτλ έγινε τις πουτάνας!!!Οι φυλακές είναι γεμάτες αλλοδαπούς. Δε λέω και εμείς οι Έλληνες δεν είμαστε και τόσο καλοί, αλλά εγώ ως εθνηκιστής που είμαι πιστεύω ότι ναι είμαστε καλύτεροι.Αλλά και πάλι τι νε ξέρω εγώ.....Ζητω το Έθνος, Ζήτω η Ελλάδα.....Τέλος...
@καρ ξέρω ότι τα λόγια μου δε θα σου αρέσουν αλλά αυτός είμαι και για αυτό είμαστε και φίλοι...

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
kakkos17 είπε...

FOTIS: Ego ena tha sou pw poulas trela re se emena ton anagnosti kakko.An exeis provlima me tin ethnikotita mas kai thes na mas patiseis katw lipwn irthe i wra na geuteis autin tin xara as klisoume rantevou lipwn kyriaki 23:00 pit mpazar, A! kai pou eisai to nou sou min xexaseis na pareis mazi sou kai tin koureutiki dioti exw na koureutw apo to 93..... fotaki agorimou ! !

Ανώνυμος είπε...

@gkarvoun: "ρε..."δε νομιζω να γνωριζομαστε και απο χθες για να μου μιλας σε αυτο τον τονο!!!Αλλα δε νομιζω να χρειαζονται ιδιαιτερες σχεσεις για να καταλαβεις τι εστι Αλβανος...μιλανε τα γεγονοτα απο μονα τους.Στα καναλια,τα δελτια ειδησεων κ.τ.λ. αλλα μαλλον ορισμενοι μονο ΣΤΑΡ βλεπουν.Ωστοσο βλεπεις το γειτονα σου να σου λεει παρομοιες ιστοριες,βλεπεις συγγενεις να πεφτουν θυματα κλοπης απο Αλβανους(π.χ.Ξαδερφη μου) και εγω μετα θες να τους λυπηθω?????Δε νομιζω...
Απο την αλλη γνωριζω πολυ καλα και τι εστι Ελληνας και φυσικα ολοι οι ανθρωποι εχουν τα θετικα αλλα και τα αρνητικα τους...μη ξεχνας οτι κι εσυ Ελληνας εισαι...οπως και ολοι οι ανθρωποι στη γη διαθετουν αυτα τα πλεονεκτηματα που αναφερεις,το θεμα ειναι ποιος εχει τη πρωτια.
@kakkos17:Θα το ηθελα πολυ αλλα ειμαι σιγουρος πως δεν εισαι με το μερος τους γιατι πολυ απλα ΠΑΟΚτζης και Αλβανος γινεται ΑΛΛΑ ΠΑΟΚτζης πορωμενος μεχρι το κοκκαλο και Αλβανος ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!
Κατσε λοιπον φρονιμα...και ξανα σκεψου το ραντεβου.
Υ.Γ.ΠΑΟ=θρησκεία=θύρα13(φιλικα παντα)

desa είπε...

ΡΕ Φώτη στα κανάλια όταν ακούς εγκληματικές πράξεις οι οποίες έγιναν από αλβανούς λένε ''αλβανοί''. όταν τις κάνουν έλληνες λένε ''άγνωστοι''. Κατα συνέπεια τη λέξη ''αλβανός'' την ακούς ποιο συχνά από άλλη λέξη. Άρα προσυλιτίζεσαι. όταν πήγε ο έλληνας στην αμερική τον βλέπανε όπως εσύ τον αλβανό. και αν νομίζεις ότι δεν ήτανε έτσι, ότι πήγαν όλοι οι άγιοι τι να πω.

Ανώνυμος είπε...

kai emena tin klepsan tin ksaderfi mou kati kleftronia. den ksero, mporei kai alvanoi, mporei kai ellines. tis klepsan 25 euro mia fora.
alloi SIGOYRA sympatriotes mas tis klevoun ekatommyria euro kathe mera.
kai emeis to epivravevoume me tin psifo mas. otan konoman ellines kala einai...
eimaste fyta!
o fasismos den einai kalo prama paidia

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναταλία είπε...

I'am back :-) Ειρήνη ημίν, τέκνα μου! Ας χαλαρώσουμε λίγο και ας αφήσουμε τους τσαμπουκάδες, έξω από το blogάκι μου!!!
Παντού υπάρχουν οι "καλοί" και παντού υπάρχουν οι "κακοί". Φαντάζομαι και στα δελτία ειδήσεων των Αλβανών το σενάριο είναι ίδιο. Αν κάνει κάτι κακό κάποιος Έλληνας θα το αναφέρουν, αν κάνει κάτι καλό θα το περάσουν στο ντούκου... Σε όσες χώρες έχω πάει μέχρι τώρα -και δεν είναι λίγες- έχω συναντήσει ευγενικούς και αγενείς, τίμιους και ανέντιμους, καλόβουλους και κακόβουλους... ότι ακριβώς δηλαδή έχω συναντήσει και σε κάθε πόλη της Ελλάδας, στην οποία έχω βρεθεί! Μακάρι τα σύνορα να ήταν ο τρόπος διαχωρισμού των καλών από των κακών ατόμων, αλλά δυστυχώς όσο και αν κάποιοι το θέλουν, δεν είναι έτσι!

Υ.Γ. Ο ΠΑΟΚ είναι άλλο κεφάλαιο, μην μπερδευόμαστε!

Ritmo Pilot είπε...

Καλως όρισες Ναταλία... Ελπίζω να πέρασες πολύ καλά. Σκέφτηκα να μπώ μετά από προτροπή του βοσκού για λεπτομέρεις από την εκδρομή σας σε αδερφά μπλογκ. Πρώτη φορά μπαίνω και βλέπω ότι έχεις και πάρα πολλά σχόλια αλλά και πάρα πολλούς σχολιαστές. Μπράβο. Το μπλογκ του βοσκού γιατί είναι τόσο πίσω;;
Όσο για το θέμα που συζητάγατε πριν ένα μόνο έχω να πω: ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΦΩΤΗ!!!
Για τους Αλβανούς έχει κάποιο δίκιο απλά δεν το εκφράζει σωστά. Όσο για το ρατσισμό που λέτε μάλλον ξεχνάτε πολλά πράγματα. Για αρχή.
Αν ήμουν Αλβανός:
Η Άρτεμις θα ήταν συμπατριώτισσά μου (μέχρι την Άρτα είναι Αλβανία)
Οι έλληνες είνια μ.....
Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν Αλβανός...
Θέλω με αυτές τις 3 προτάσεις να σας πω ότι το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει το τί του επέβαλλαν να πιστεύει του καθενός.
Και τέλος θα σας πώ τι πιστεύω για τους Αλβανούς. Σε αυτό το θέμα οι απόψεις μου ταυτίζονται με τις απόψεις ενό μέσου Σέρβου.
Και κλείνοντας μην μου πειράζετε το Φώτη.

Α και κάντε και μια αναζήτηση στο γούγκλη "Λαϊκή Δημοκρατία της Κρήτης". Ίσως τελικά ο εχθρός μας να μην έιναι ο εγίτωνάς μας αλλά κάποιος από πολύ μακρυά που ανακατεύεται παντού.

kakkos17 είπε...

FOTIS: Pare piso oti eipes autin tin stigmi irtha apo ta Tirana egina PAOK kai malista kokalo giati aloste eimai kai ego petsi kai kokalo,oso kai na ekatsa fronima meta apo wres skepseis den vrika oute enan logo oste na min sinantithoume FOTAKO agori mou....Koita min mperdevese den milas se kar ston kakko milas min to pezeis istoria kai tin kyriaki 23:00 stin kamara den tha to xana pw! A ! kai pou eisai fere kai kanena piata fai mazi sou kata protimisi kotopoulo sxaras .... Kai an sta Tirana xathikan olla PAOK pano apo olla.... vre oust re vazele (exthrika panta)...kakkos17

eeVoskos είπε...

Άκουσα φασαρία και μπήκα...

@gkarvoun, kakkos:
Ακροαριστερά και ακροδεξιά, απόλυτη σύγκλιση. (Με οδηγό τον ΠΑΟΚ... Τυχαίο;;) Αφήστε τους τραμπουκισμούς. Πολύ μαγκιά ξεχειλίζει και δεν κάνει!

@Φώτη, και άλλους:
Οι οικονομικοί μετανάστες δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως κάτι κατώτερο. Ούτε έχει σημασία αν δουλεύουν στις οικοδομές και στα χωράφια αντί για διευθυντές σε πολυεθνικές. Το ξέρετε ότι υπάρχουν πετυχημένοι Αλβανοί επιχειρηματίες στην Ελλάδα;

Απλά, όταν σε μια χώρα υπάρχουν χιλιάδες προβλήματα είναι εύκολο ίσως να βρίσκεις εξιλαστήρια θύματα σε μη Έλληνες. Γι' αυτό και οι φυλακές γεμάτες από αλλοδαπούς, όπως είπατε.

Όμως αυτό δε σημαίνει ότι όλα είναι καλά με τους Αλβανούς. Μαζί με όσους τίμιους και εργατικούς ήρθαν, πέρασε τα σύνορα και η ...σάρα και η μάρα της γείτονος χώρας.

Μπορεί να υπάρχουν(;) αυξημένα κρούσματα εγκληματικότητας από αλλοεθνείς, αλλά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αλλοδαποί, αλλά ως εγκληματίες.

Το θέμα σηκώνει συζήτηση, αλλά δεν έχω χρόνο. Σταματάω εδώ λοιπόν. Σκεφτείτε πάντως τι γίνεται σε παρόμοιες περιπτώσεις στην ιστορία του ανθρώπου. Ο ρατσισμός έχει πολύ λεπτά όρια...

apostolo είπε...

Ακουσα κ γω φασαρία κ μπήκα...
@gkarvoun, kakkos
Πως την ειδατε ρε παλικάρια?εκφραστες της απόλυτης αλήθειας και τιμητες αυτής? Για συνελθετε λίγο γιατι ξεφύγατε. Μπαίνετε σε όλα τα μπλογκ κ πουλατε συνεχως ειρωνία και νταιλικι.Μια για τον ΠΑΟΚ, την αλλη για τον ρατσισμο την τριτη για ότι σας κατεβει στο κεφαλι.΄Ελεος!!!!

Οσο δε αναφορα τους μετανάστες η άποψη μου είναι τελείως αντίθετη από τον Φώτη.Οι μεταναστες κ ιδιαίτερα οι αλβανοι βοήθησαν με την έλευση τους την Ελληνικη οικονομία.Απλά ήρθαν πολλοι κ για αυτό αποψη μου ειναι πως πρέπει να μπει ποσοστωση στον αριθμό των μεταναστων που διαβιούν στην Ελλάδα.
@evoskos κανένας απο τους 2 στους οποίους αναφερθηκες δεν είναι ουτε ακροαριστερός ουτε ακροδεξιος.Στην τελική σεν ξέρω αν είναι καν ΠΑΟΚ!Πολεμιστές είναι.Απλά δεν διαλέγουν καλά τους εχθρους τους...

Ναταλία είπε...

@ritmo pilot: Θα κρατήσω μόνο, το ότι δεν έχεις ξαναμπεί στο Blog μου και θα το σκεφτώ το αν θα σου ξαναμιλήσω!!!

@Kakos: Ρε κακέ, μη γίνεσαι κακός ;-) Αν θες ραντεβού, δώσε για κρασάκι και συζήτηση, όχι για τσαμπουκάδες! Λύθηκε κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα με φωνές και απειλές; Στην τελική δημοκρατία έχουμε, άσε τον καθένα να ζει στον κόσμο του και να πιστεύει ότι θέλει!

@eevoskos: Ο λαός σου διαμαρτύρεται και αλλάζει blog, τα νούμερα σου έχουν πέσει!Πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου!

@apostolo: Μπράβο ρε silver με κάλυψες!

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
eeVoskos είπε...

Ναταλία:
Ο λαός μου εμμέσως ζητάει κάτι που δυστυχώς δεν έχω: χρόνο! :-( Αλλά κάτι ετοιμάζω...

gkarvoun:
Τέτοια άτομα κάνουν καλλιτεχνίες όπως στο παραπάνω post...

Ναταλία είπε...

Άσχετο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενη :-) Με αυτό το post, έσπασα το ρεκόρ των σχολιων μου!!!!!!YES!

apostolo είπε...

@Καρ
Το σκουλίκι μαζεύεται όταν το πατούν.Αυτό είναι έξυπνο. Με τούτο τον τρόπο μείωνει τις πιθανότητες να τον ξαναπατήσουν πάλι.
@Ναταλύ
Welcome back to homeland!!!Με αυτό το σχόλιο ξαναεσπασε το ρεκόρ!!Πολύ ευκολα σπάνε τα ρεκόρ!!Ρε μπας κ ειμαστε όλοι ντοπέ?

eeVoskos είπε...

Υ.Γ.: Μη μου πειράζετε τον Φώτη!!! Πάντως αν παίξει ραντεβουδάκι τρυφερό στο Μπιτ Παζάρ (για κρασάκι φυσικά) θα έρθω κι εγώ!

apostolo είπε...

Το σχόλιο μου αναφερόταν σε καρ και για καρ...

Ανώνυμος είπε...

Έχω πάθει πλάκα! Η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ποτέ να δω στο blog σου τέτοιου είδους διαμάχη! Ξαφνιάστηκα λίγο με όσα διάβασα.. δεν θα σχολιάσω όμως τίποτα για να μη δοθεί άλλη έκταση στο θέμα (το οποίο μεταξύ μας πρέπει να κλείσει,σαν να παρατράβηξε!!). Ένα μόνο θα πω... Ο ανθρωπιστής Βολταίρος κάποτε είπε το εξής σοφό : "Δε συμφωνώ ούτε με μια λέξη απ' όλα όσα λες, αλλά θα υπερασπίζω και με το τίμημα της ζωής μου ακόμα, το δικαίωμά σου ελεύθερα να λες αυτά που πρεσβεύεις".

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
eeVoskos είπε...

Γράψε λάθος! Ρετσίνα ήθελα να πω! Μαλαματίνα πάντα όμως!! ;-) Το τσίπουρο σίγουρα με γλυκάνισο. Με τόσες πίκρες από τον ΠΑΟΚ, πρέπει να γλυκαθείτε λίγο!!

kakkos17 είπε...

Re trelathikate oloi, eimai stin douleia egw mazeuw rodakina oloi mera kai esys mou pezetai diplomatiko paixnidi poustias pisw apo tin plati mou....!E! FOTI: Pare mazi sou kai ton eevosko kai elate, egw epimenw prepei na xekatharisoun kapoia pramata-diafores ! ! dialexte mera kai wra kai egw tha pw to simio synantisis,mpit mpazar na mwre tha tsimpisoume ligo tha pioume tin retsinoula mas kai molis kanoume kafali tha milisoume dimokratika panta ok...A!Kai na min xexniwsastai parte kai arketa EURO mazi sas giati o logariasmos pou tha plirosetai den tha einai tis plakas o xamenos plirwnei.Kai an mia mera stin TAVERNA xathoune olla egw o kresan tha fonazw PAOK panw apo olla....(kata vathos sas AGAPW) ! ! !;)

desa είπε...

κακέ αν υπάρχει αλβανός κοντά σου ο φώτης δε θα πλησιάσει. αλλά αν υπάρχει ο αλαβάνος τι γίνεται? κάνει τη διαφορά ένα ''α''?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
@Ναταλία:"Ειρήνη ημίν, τέκνα μου!"νομιζω η παρακληση σου δεν εισακουσθει απο κανεναν απλα εγινε λιγο πανικος...σορρυ που δεν απαντησα εγκαιρως αλλα ημουν λιγο "απασχολημενος".Νομιζω πως βοηθησα και εγω λιγο με τις ταπεινες μου αποψεις για να σπασει το ρεκορ σου.

gkarvoun + @Kakos:Πολυ τσαμπουκας,μαγκια και τραμπουκισμος και εγω δε τα μπορω αυτα ρε...παιδια!!!θα σας φερω μια σουβλα προβειο κοντοσουβλι και μια χοιρινο(...νηστικο αρκουδι δε χορευει...),θα φερω μπριζολες και παιδακια για να σας χορτασω πρωτα καλα,βαλτε εσεις το κρασι, το τσιπουρο,τη μπυρα οτι θελετε δε με νοιαζει και μετα λυνουμε τους λογαριασμους μας...σας δινω ενα καλο μαθημα περι ρατσισμου...αλλα προς Θεου παιδια οχι σε δημοσιο μερος γιατι δε θελω να με διακοψουν απο το "μαθημα"...λιγοι και καλοι...οσο για το βοσκο θα τον αφησω να απολαμβανει το θεαμα και να γελα μαζι σας.Εχω μαθει να λυνω τους λογαριασμους μου μονος μου...

Υ.Γ.:φιλικα παντα...
ΠΑΝΑΘΑ για παντα...

kakkos17 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
apostolo είπε...

Φώτη το χοντραίνεις....Κατά την γνώμη μου είναι εμφανές τι γίνεται.Ρε τίποτα δεν πήρατε χαμπάρι?

desa είπε...

αποστολό βγες και πες, τι τρέχει?

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
apostolo είπε...

@Καρ
ξέρω: που υπηρέτησες... 7 χλμ απο το σπίτι σου και 1 χλμ απο τις καφετέριες που συχνάζεις...
ξέρω: γιατι δεν έπιασε το βύσμα σου για στρατο.Ηταν απο ΔΑΠ μεριά κ εσύ εισαι βαμμένος Αριστερός...Αλλα που αλλου να πας?
ξέρω: την πουστιά που έκανες στο δημοτικό για να αρπάξεις την σημαία στην παρέλαση απο τους φασιστάκους φίλους σου...
ξέρω: ότι ήσουν εκει το 93 στα συλλαλητηρια για την Μακεδονία...
ξέρω: την αισχρή εκμεταλευση των Αλβανών δούλων σου στα χωράφια σου με τα μεροκαματα που ισοδυναμούν με 1 έξοδο σου σε ταβερνα
ξέρω: απο ποια μαγαζιά ψωνίζεις τα ρούχα σου...
Δεν ξέρω: Γαιτί το παίζεις ιστορία
7 σε παίρνει Αριστερά, μην το ζορίζεις...
@Ναταλύ. Σόρρυ για το προσωπικό του μηνύματος

desa είπε...

πέστα ρε καρ, θα τρελαθούμε εδω μέσα.
Καρ ηλεκτρολογος είσαι, βγες και κάνε μελέτη για τις κολόνες φωτισμού της δεη έξω από γηπεδάκια 5χ5, τις βάζουνε σε εντελώς άκυρα σημεία.

σίλβερ είσαι καυστικότατος, αλλά είχες καλύτερη μοίρα στον Ε.Σ.

eeVoskos είπε...

Άσχετη απορία: Ρε κακέ, μια πρόταση που να μην έχει μέσα τον ΠΑΟΚ δεν μπορείς να συντάξεις;;

kar είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
desa είπε...

εε βοσκέ, αυτό που είπες ήταν μεγάλη κακία. θα στεναχωρεθεί ο κακός τώρα, θα σε βλέπει με μισό μάτι και αυτό θα σου δημιουργήσει προβλήματα

kakkos17 είπε...

EEVOSKOS:Vre PAOK eisai tha kaneis kai tin prospathia sou na min sintaxeis tin lexi PAOK asxeta an den prokitai pote na ta katafereis,kai paly tha sinxoretheis dioti PAOK eisai re aderfe kai sinxoreise....PAOK trela me fanela,(Auto einai ena sinthima pou exei misisei o pitsirikas SILVER...

eeVoskos είπε...

@Desa:
Άσε, πολλά προβλήματα μου προκάλεσε. Δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ σου λέω!! :-Ρ

@Kakkos:
4 φορές "ΠΑΟΚ" μόνο σε 2 προτάσεις. Καλά είναι...

Ανώνυμος είπε...

@Καρ:
"λιγο..." για εκεινους που τολμησαν να εκμεταλευτουν καταστασεις και να δαγκωσουν το χερι που τους τάισε...
"πολυ..." για εκεινους που προσπαθησαν δηθεν να παρουν το μερος τους αλλα τους εκμεταλευονται και τρωνε τα λεφτα στις ταβερνες!!!
Οσο για τη θητεια η αεροπορια δε μου αρεσε ποτε,μαυροσκουφης (Αυλωνα)ημουν και το γουσταρα τρελα...αλλα μαλλον ησουν απο τους ατυχους που δε μπορεσες να πας αεροπορια οσο και αν ηθελες...

apostolo είπε...

Πες τα ρε Φώτη,τα κομπλεξ του βγαζει εδωπέρα ο ανθρωπος! Εγώ αεροπορία πηγα και το γούσταρα τρελά!Αν κ δεν πέρασα τα καλύτερα...
Επιτέλους βρέθηκε κάποιος να πει τα σύκα σύκα κ την σκάφη σκάφη.Καταλαβαινόμαστε τωρα...

Ναταλία είπε...

Μην ενοχλείστε παιδιά! Συνεχίστε κανονικά... Πέρασα μόνο να σας ευχαριστήσω που με βοηθάτε να σπάω τα ρεκόρ μου (ρεκόρ 12 σχολίων μέσα σε μια μέρα και ρεκόρ 55 σχολίων για ένα post!!!) :-)

kakkos17 είπε...

Auti i sizitisi kapou kourase as ginei oristiko kai ametaklito telos...Opoios xana sxoliasei tha exei na antimetopisei enan kakko treno .............. To nou sas trelokomia.. kakkos17

desa είπε...

εγώ λέω να συνεχίσουμε μέχρι να στρογγυλοποιηθούν

Ανώνυμος είπε...

εγω συμφωνσ απολυτα μαζι σου desa...ασε που θελω να δω το κακκο τρενο που δε ξερει τι να πει ή μαλλον τι να γραψει και αρχισε τις απειλες...(φιλικα παντα)

kakkos17 είπε...

FOTI:Exeis provlima epikinwnias...Den epikinwnei esto auto to yparxwn mialo sou me ton afalo sou,gia des to ligo ayto den einai gia gelia koitaxou.. Ton KAKKO treno an thes na deis - na geuteis,prepei apo auto to blog na vgeis kai stin kamara na rtheis opote goustareis na kerasteis,kai elpizw na antexeis to kerasma,thelei pneumoni...To treno einai kokkino kai stelnei simata, siniala apo pantou(korna -fota-provolis-gialokatharistires)gia na doun oi indianei -(ta palikaria)oti opou nane ftanei sto limani tou megalou mani..... O laos tou PAOK....ME LIGI TRELA KAKKKOS17...

desa είπε...

ο οπαδός της στρογγυλοποίησης

eeVoskos είπε...

Σου τη χάλασα!

kakkos17 είπε...

eevoskos:Giati eisai kakos anthropos,kai kaneis kakies PAOKTSIDIKES mipos eisai PAOK ! ! !