31/5/08

Μεγάλες αλήθειες!

15 από τις καλύτερες ατάκες του Αρκά... μου τις στείλανε με mail και μιας και δεν έχω τίποτα πιο ουσιαστικό να ανεβάσω -αφού πλέον δεν υπάρχει χρόνος για φιλοσοφία- σας τις προωθώ!!! Για μένα ξεχωρίζει η 12 και η 15, για εσάς;;

1. Προσπαθώ να βγω από το ψυχολογικό αδιέξοδο, αλλά δε μπορώ να θυμηθώ από που μπήκα.
2. Διασκέδαση είναι η τέχνη να κουράζεσαι τις ώρες ανάπαυσης.

3. Η πείρα είναι μια χτένα που την αποκτάς όταν είσαι πια φαλακρός!
4. Δημοκρατία είναι 4 λύκοι και 1 πρόβατο να ψηφίζουν για φαγητό.
5. Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε!
6. Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα, μετά θα φοβάσαι να βήξεις!
7. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί να κερδίσει τη φυσική ηλιθιότητα.

8. Η ζωή χωρίζεται σε τρεις φάσεις: επανάσταση, περισυλλογή, τηλεόραση. Ξεκινάς να αλλάξεις τον κόσμο και καταλήγεις να αλλάζεις κανάλια.

9. Τη γυναίκα μου πάνω από όλα, όλες τις άλλες από κάτω!

10. Μεγαλοφυΐα είναι κάποιος που σε μια παραλία γυμνιστών μπορεί να θυμάται φάτσες!
11. Ακόμα και μια κοινωνία ηλιθίων είναι ταξική, έτσι ένας ηλίθιος πλούσιος είναι απλά πλούσιος, ενώ ένας ηλίθιος φτωχός είναι απλά ηλίθιος.

12. Η τύχη χτυπάει την πόρτα σου μόνο μια φορά, αλλά η ατυχία έχει πολύ μεγαλύτερη υπομονή!!!

13. Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το κάπνισμα και το ποτό, που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα.

14. Η φιλοδοξία είναι το τελευταίο καταφύγιο της αποτυχίας.

15. Κάντε οικονομία στο νερό: πλυθείτε μαζί με ένα φίλο σας!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήξερα ότι όλες αυτές είναι ατάκες του Αρκά! Εμένα μ' αρέσει η 7!!!

kakkos17 είπε...

Ούτε κάν εγώ ήξερα ότι όλες αυτές είναι ατάκες του Αρκά! Εμένα μ' αρέσει η 2!!!

desa είπε...

όλες είναι γαμάτες.

Ανώνυμος είπε...

geia sou natalia!emena maresei h 4h giati antiproswpeuei apsoga thn dhmokratia opws exei pia katanthsei.......

Ναταλία είπε...

Η αλήθεια είναι πως έχει πει πολλά καλά, αυτές οι ατάκες δεν είναι τίποτα!

Υ.Γ. Εμένα πάντως άλλο με απασχολεί(καθένας στον κόσμο του!) Γιατί ο κόσμος σταμάτησε να ασχολείται με τα blogs; Ακόμα και οι κάτοχοι τους, απαξιούν για αυτά... Ήταν μια μόδα που πέρασε; Ξεκίνησε η μόδα του facebook και ξεχάσαμε τα blogs;

kakkos17 είπε...

NATALI XEFIGES... BLOG=XIMONAS+TAVERNA+LAPTOP KOUVERTOULA... KALOK...= X SE LAPTOP X SE TAVERNES KAI + SE PARALIES FOUL MALAKIES NA PERNOUN FOTIA I DSLR .... KALES DIAKOPES SE OLOUS.... KAKKOS17

Ναταλία είπε...

Όχι ρε συ,διαφωνώ! Κάποια χόμπυ είναι παντώς καιρού (π.χ. blogging,) για να μην μιλήσω δε, για τα τσιπουράκια και τα θαλασσινά που ταιριάζουν γάντι μετά τις μ@λ@κιες στην παραλία ;-)

Ανώνυμος είπε...

Α, πολλή ακινησία βλέπω σε όλα τα blog... Τι φταίει;;; Μήπως κοιμάστε...;;;

Ναταλία είπε...

Δουλεύουμε Βαγγελίτσα μου... αλλάξανε τα πράγματα! ;-)

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 12 ΚΑΙ ΤΟ 15, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΟ 9 ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙΚΑΤΡΟΠΤΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ!!!!!