18/9/08

Πέστε με τρελό!

Από τότε που ήμουν παιδάκι με θυμάμαι να σιγοτραγουδάω το ρεφρέν από αυτό το τραγούδι... Τόσο καιρό λοιπόν με την ανάμνηση μόνο λίγων λέξεων του ρεφρέν και μη ξέροντας σε ποια Ναταλία αναφέρεται το τραγούδι (το τονίζω), προσπαθούσα να βρω ποιος το τραγουδάει και να το κατεβάσω! Επιτέλους λοιπόν, το βρήκα και σας το παρουσιάζω! Είναι το μόνο ελληνικό τραγούδι που έχω βρει μέχρι τώρα με αναφορά στο όνομα μου, το τραγούδησαν οι 2002GR και απευθύνεται σε μια ... "κυρία" στην πλατεία, με κόκκινο φωτάκι!!!

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω ότι το τραγούδι δεν μπορεί να σχολιαστεί...εκτος αν θέλεις να συζητήσουμε το θέμα με το κόκκινο φωτάκι...χιχι...σου υπόσχομαι ότι θα βρω το καλύτερο τραγούδι με το όνομά σου Ναταλάκι μου γλυκό.

Ναταλία είπε...

Γιατί όχι; Για πες τη γνώμη σου, για το κόκκινο φωτάκι!!! :-Ρ
Πάντως δεν παίζει να βρεις άλλο τραγούδι με το όνομα μου (στα ελληνικά τουλάχιστον), το έχω ψάξει το θέμα!

eeVoskos είπε...

Πάντως, ακόμα κι αν η εν λόγω κοπέλα είναι #@$%^&@, το τραγούδι είναι ύμνος για την αγάπη...! :-D

Ναταλία είπε...

Έτσι είναι... μεγάλη καψούρα ο τύπος!!!

Ανώνυμος είπε...

sou exo ki allo ena alla oxi elliniko!!!natali natali natali gallika magazia lalalala rouxa gia paidia rouxa omorfa kala!!!
an den to katalaveis pare me til. na sou to tragoudiso,(an antexeis vevaia).

Ναταλία είπε...

Και τρελή και... φάλτσα!!!!