25/9/08

Pause...

Ευτυχώς ή δυστυχώς, χθες βγήκε η προκήρυξη που περίμενα τα τελευταία δύο χρόνια! Αυτό σημαίνει πως μπήκα στην τελική ευθεία και παρόλο που το θεωρώ ιδιαίτερα δύσκολο να φτάσω στη γραμμή του τερματισμού, η συνείδηση μου, μου επιβάλλει να κάνω μια ύστατη προσπάθεια... Έτσι αποφάσισα να εγκαταλείψω για λίγο τα εγκόσμια και να κάνω μόνο μερικές "guest" εμφανίσεις!!! Στα πλαίσια αυτής της απόφασης, πατάω ένα pause και στο blog μου και επιφυλλάσομαι να πατήσω forward -και όχι απλώς play!- σε μερικούς μήνες... Να περνάτε καλά!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

θα θελα να δω το περιεχόμενο των guest εμφανίσεων σου...τί μας περιμένει πάλι! Όλα καλά θα πάνε και θα φτάσεις και σε αυτή την πολυπόθητη γραμμή του τερματισμού και μετά θα τα σκέφτεσαι και θα λες πόσο χαζούλα ήμουν που αγχωνόμουνα για όλα αυτά!Φιλάκια φιλεναδίτσα!

Ανώνυμος είπε...

Μην αγχώνεσαι, Ναταλάκι μου, όλα θα πάνε μια χαρά!!! Αρκεί να το πιστέψεις κι εσύ η ίδια, φυσικά! Κάνε κουράγιο και αυτό το δύσκολο διάστημα θα περάσει πριν το καταλάβεις! Just stay cool!!!!

Υ.Γ.:Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ ανυπομονώ για τα guest σου...

desa είπε...

τις καλύτερες και θερμότερες ευχές μου. και αν εχεις βύσμα διάβαινε

Ναταλία είπε...

@Φουντουκάκι: Λες,ε; Άντε ρε, βρήκες καιρό να φύγεις και εσύ...

@Evelyn: Τα guest έχουν ήδη ξεκινήσει, όπως κατάλαβες... ;-)

@Desa: Αν είχα βύσμα σιγά μην πατούσα pause!!! Thanks πάντως για τις ευχές.

Ανώνυμος είπε...

Τις guest εμφανίσεις σου τις έκανες τελικά στην Πάτρα κοπελιά!Καλά τελικά δεν έχεις το Θεό σου...έτσι είναι όμως το Ναταλάκι μας οπότε σου εύχομαι και νέες guest εμφανίσεις σε άλλα μέρη της Ελλάδας...χιχι!Φιλιά πολλά!

eeVoskos είπε...

Πάει, τώρα ούτε χρόνο για guest σχόλια δεν έχει. Αλήθεια, στον Πύργο έχουν internet??!!!

Ναταλία είπε...

@Φουντουκάκι: Κόιτα να δεις πως τα φέρνει η ζωή... Για άλλο λόγο πάτησα pause και για άλλο λόγο τελικά απέχω! Για τον επόμενο μήνα πάντως guest εμφανίσεις θα γίνονται μόνο στο νομό Ηλείας, μετά περίμενε με στις Κυκλάδες ;-)

@eevoskos: Internet στον Πύργο;;; Τι είναι αυτό;;; Μόνο αν αποφασίσεις -καλή ώρα- να διασχίσεις κάποια χιλιόμετρα για να το βρείς!!!!

markos dj είπε...

AN THES MPES EDW MARKOS> http://spata2.blogspot.com/

Ναταλία είπε...

Και αν δεν θέλω;;;;

El duende είπε...

Paraitan megali i pausi nomizo...
De simfoneis...?

eeVoskos είπε...

Αυτό δεν είναι Pause... αυτό είναι Stop!

Ναταλία είπε...

Έχεις και εσύ το δίκαιο σου... Πάντως είναι το πιο άσχετο post που έχω ανεβάσει! Το μόνο πράγμα που δεν έκανα τόσους μήνες είναι να διαβάζω για το διαγωνισμό!!!!