4/6/07

Η πρώτη μου δημοσίευση...

...έτσι, για να μην λένε μερικοί,μερικοί ό,τι δεν γράφω στο blog μου!!!!! Εντάξει έχω το blog μου από 01/01/2007 και σήμερα που αποφάσισα να γράψω έχουμε 04/06/07… Μήπως έχουν δίκαιο τελικά; Πώς περνάει έτσι ο καιρός; Φτάσαμε κιόλας στο καλοκαίρι. Παρόλα αυτά όμως, στο πρώτο μου post δεν θα ξεχάσω να ευχαριστήσω τον αγαπημένο μου αδερφό (κατά κόσμον, βοσκό) για το πρωτότυπο (και πανάκριβο xxx) δώρο που μου έκανε την Πρωτοχρονιά! Σ’ ευχαριστώ λοιπόν -για όλα-!

5 σχόλια:

eeVoskos είπε...

Παρακαλώ αδερφούλα!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Τόσο καλά που ανησυχώ ότι κάτι θέλεις από μένα...

Υ.Γ.: Πάντως πιάτα δεν πλένω! :-Ρ

Cybergoulion είπε...

Άντε με το καλό! Το μόνο που νομίζεις τώρα ότι χρειάζεσαι είναι ένα θέμα για να συνεχίσεις, αλλά αν δεις όλους τους υπόλοιπους τι γράφουμε θα καταλάβεις ότι δεν είναι απαραίτητο!~

Unknown είπε...

Αντε να διαβασουμε και κανενα blog της προκοπης γιατι του βοσκου το εχω βαρεθει...ελπιζω να γραφεις συχνοτερα και να μην κανεις ενα 6μηνο παλι,καλη αρχη.Δειξε τις δημοσιογραφικες σου ικανοτητες,μηπως μπορεις εσυ να γινεις η επομενη δημοσιογραφος μιας μεγαλης εφημεριδας οπως τα Μετεωρα???(πραγμα που φοβαται να
κανει ο βοσκος...)ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ!!!

Υ.Γ.: Ζητα του να φορεσει ποδιά,μαντιλα στο κεφαλι,να πλυνει ολη τη μπουγαδα στο χερι και να βγει να τα απλωσει...(δε ζητας πολλα)

eeVoskos είπε...

@Cooper

Το έχεις βαρεθεί;;
Τότε, δε με λες, γιατί συνεχίζεις να το διαβάζεις και μάλιστα να γράφεις και σχόλια ρε παλιοτσοΜπάνε;;;

:-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αδερφούλα και καλή αρχή!!!Ελικρινά δεν περίμενα να διαβάσω ένα post σου ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ!Anyway,και πάλι καλή αρχή,πολυγραφότατη blogger-αδερφούλα μου.


Υ.Γ.:Ωραία η ανοιξιάτικη νότα που έδωσες στο blog σου,αλλά φρόντισε την επόμενη φορά που θα μπεις (για να γράψεις)να μη χρειαστεί να τη μετατρέψεις σε χριστουγεννιάτικη!