23/6/07

Συνταγή χαράς!

Υλικά:
1 κιλό απλή καρδιά
2 κιλά ήσυχη συνείδηση
1/2 κιλό χαρωπό πρόσωπο

300 gr αγάπη
2 φλιτζάνια γέλιο

2 κουταλάκια εξοχή



Εκτέλεση:
1.Ρίχνετε στην κατσαρόλα του εσωτερικού σας κόσμου την συνείδηση και την απλή καρδιά
2.Τα δουλεύετε πολύ καλά ώσπου ν'ασπρίσουν, να φουσκώσουν και να γεμίσουν ολόκληρη την κατσαρόλα
3.Προσθέτετε τότε την αγάπη και το γλυκό σας παίρνει ένα ωραίο ρόδινο χρώμα
4.Μετά ρίχνετε το χαρωπό πρόσωπο και το γέλιο
5.Προσέχετε πολύ καλά στο δούλεμα, γιατί ένα κατσούφιασμα μπορεί να κόψει το γλυκό
6.Αν έχετε και λίγη εξοχή, βάζετε και δυο κουταλάκια για άρωμα
7.Όταν δουλέψετε καλά όλα τα υλικά, δηλαδή: την συνείδηση, την απλή καρδιά, την αγάπη, το γέλιο, το χαρωπό πρόσωπο και την εξοχή, τα ρίχνετε στο ταψί της ψυχής, τα στρώνετε με την κουτάλα της θελήσεως και τα ψήνετε μες στο ταψί, στο φούρνο της υπομονής
8.Το σερβίρετε ζεστό, ραντισμένο με την εμπιστοσύνη στις ανώτερες δυνάμεις!

Όσοι έφαγαν αυτό το γλυκό ομολογούν ότι το κύριο χαρακτηριστικό της γεύσεως του είναι η ψυχική γαλήνη.

Καλή σας επιτυχία!


Αν και όπως αντιλήφθηκα το προηγούμενο μου post δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό (0 comments -προς το παρόν-), εγώ θα επιμείνω στο νέο μου "σπορ"! Πως σας φαίνεται η συνταγή; Είναι λίγο δυσεύρετα και ακριβά τα υλικά αλλά πιστεύω ότι αυτό το γλυκό αξίζει...Αν καταφέρω να το φτιάξω και δεν μου κόψει στο δούλεμα (5), θα σας το πω! Πάντως για λόγους δεοντολογίας πρέπει να αναφέρω ό,τι η συνταγή φυσικά και δεν είναι προϊόν δικής μου έμπνευσης, έπεσε τυχαία στα χέρια μου και απλά της έδωσα λίγη παραπάνω δημοσιότητα!

8 σχόλια:

Fouster είπε...

Βρε δες την αδελφούλα postare!! Χα! Πολύ μου άρεσε η συνταγή!!!
Keep walking!
Και μην σε απασχολεί και πολύ η απήχηση.
Να σου αρέσει μετράει και απο κει και πέρα αν ειναι να ρθει θα ρθει!

Ανώνυμος είπε...

Όλο καινούριες συνταγές μας φτιάχνεις! Α τώρα που το θυμήθηκα το τελευταίο σου γλυκό δυστυχώς δεν το έχω δοκιμάσει....
Πότε θα ξανακάνεις τυραμισού;;;;;

Μου άρεσε η συνταγή σαν ιδέα αλλά δεν μου αρέσει η δοσολογία, δεν πρέπει να χρησιμοποιούμαι τα μαθηματικά στα συναισθήματά μας!!!!

pp

Ναταλία είπε...

Δεν έχεις και άδικο pp, εξάλλου οι καλοί σεφ τα υλικά τα βάζουν πάντα "με το μάτι", κάτι παραπάνω θα ξέρουν!
Όσο για το tiramisu μου, είχε πέραση οπότε θα σας το ξανακάνω σύντομα!!!!

Ναταλία είπε...

Αδερφέ κατι μου υποσχέθηκες χθες!"Postare" το αποκαλείς αλλα ακόμα link δεν είδα! χχχ

Ανώνυμος είπε...

Σε τι θερμοκρασία και πόση ώρα?Γιατί τα υλικά όπως είπες είναι ακριβά........!Θάνος

Ναταλία είπε...

Χα!Ο θάνος!Δεν περίμενα να δω σχόλιο σου,με τίποτα!xxx Λοιπόν αν και η συνταγή που βρήκα δεν έγραφε λεπτομέρειες για το ψήσιμο,επειδή όπως αναφέρει ο φούρνος είναι της υπομονής φαντάζομαι ό,τι χρειάζεται πολλέέέέέές ώρες ψησίματος!Φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Natalia exelisesai se "vicious blogger"! :) Niotho tipseis giati de se ekana akoma fili mou sto Facebook (st' alitheia de thimamai tous kodikous mou) kai eipa na episkeyto to diadiktiako sou spiti etsi gia exileosi... Erixa kai mia matia stis dimosieyseis sou kai sta sxolia ton ipoloipon thaymaston kai pio polu ap'ola mou ekane entiposi to tiramisou to opoio tha me kaleseis na fao otan xanakaneis! :)) Eipa na sou grapso kai dio grammes gia na xereis oti mpika.

Flk. Giorgos.

Ναταλία είπε...

Κοίτα Γιωργάκι,επειδή έκανες τον κόπο να μου γράψεις κάτι,ένα κομμάτι από το tiramisu μου θα στο κρατήσω αλλά μέχρι εκεί!Τη μέρα που ήρθες σπίτι μου,μου το υποσχέθηκες(δεν το ξεχνάω)!Ψάξε βρες τους κωδικούς (δοκίμασε το "Ilovediava"ή κάτι παρόμοιο!!!!)ή κάνε ένα λογαριασμό ακόμα βρε αδερφέ!Δεν γίνεται να έχω φίλους μόνο 3 γνωστούς,έναν άγνωστο που προσθέτει μόνο γυναίκες και έναν Τούρκο!Το image μου! ;-)