29/8/07

Αυγουστιάτικη πανσέληνος

Ένα ολόγιομο, φωτεινό, ασημένιο και ολοστρόγγυλο φεγγάρι...Η ομορφότερη πανσέληνος του χρόνου! Ειδικά για όσους μπορούν να αντιληφθούν τον μυστικισμό της και να ανταποκριθούν στις μαγνητικές πιέσεις της, που κινούν τα ερωτικά μας ένστικτα!

Η Σελήνη αντιπροσώπευει πάντα τη σκοτεινή πλευρά της φύσης, την αόρατη όψη της . Την πνευματική όψη του φωτός μέσα στο σκοτάδι, την εσωτερική γνώση, το παράλογο, το διαισθητικό και υποκειμενικό. Εκείνη ελέγχει παλίρροιες, βροχές, ύδατα, πλημμύρες και εποχές και ως εκ τούτου τη διάρκεια της ζωής!

Αν βέβαια η σελήνη βρίσκεται στην φάση της πανσελήνου η δυνάμη της είναι ακόμα πιο ισχυρή. Η πανσέληνος συμβολίζει την ολότητα, την ολοκλήρωση, την ισχύ και την πνευματική δύναμη. Για τον βουδισμό η πανσέληνος και η νέα σελήνη είναι περίοδοι ισχύος και πνευματικής δύναμης. Για τους Ινδιάνους η πανσέληνος παρομοιάζεται με το φως του μεγάλου πνεύματος αλλά σε κάποιες φυλές η σελήνη είναι μια μοχθηρή και κακοποιός δύναμη. Για τους Σουμέριους η νύχτα της πανσελήνου ήταν περίοδος προσευχής αγαλλίασης και θυσίας. Για μένα κάθε πανσέληνος κρύβει κάτι μαγικό!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

aman re kopelia me tis filosofies sou!!!!!!!!!!!den lew teleia ayta poy grafeis kai romantika alla tha eprepe oi fetines diakopes na soy eixan afisei tis pio efxaristes anamniseis!!!!! opote tha grapseis kati poy tha exei sxesh me jenyxti flert gelio kai panw ap'ola alkoooooooooll!!!!!!

Ναταλία είπε...

Αααα!!!! Πολύ δούλεμα παίζει με το θέμα αλκοόλ :-) Γιατί δεν μας λές εσύ κοπελιά για τις δικές σου διακοπές, τα φλέρτ σου, τα ξενύχτια, το Βαγγέλη(αχ!) και τα breezer που κατέβαζες,εεε;;;; Μόνο να κατηγορείς ξέρεις :-p

Οπως έγραψα και σε προηγούμενο σχόλιο, οι διακοπές μου έχουν αφήσει πολύ ευχάριστες αναμνήσεις (τις οποίες δεν χρειάζεται να δημοσιοποιήσω), αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς δεν κατάφεραν να με αλλάξουν....Παραμένω ηλίθια ρομαντική ή ρομαντικά ηλίθια! Όλοι έχουμε ελαττώματα ;-)

Ανώνυμος είπε...

Οτι έχουμε ελαττώματα έχουμε,και αν κρίνω από τον τρόπο που σκέφτεσαι και γράφεις,θα έλεγα πως εσύ έχεις το δεύτερο:ναι,ναι εννοώ πως είσαι ρομαντικά....ηλίθια!Πάντως μην παρεξηγηθείς,είναι με την καλή την έννοια...!!!

eeVoskos είπε...

Αλήθεια, για τους βοσκούς η πανσέληνος τι συμβολίζει...;
:-D

Ανώνυμος είπε...

Είπα μετά από τόσο καιρό να μπώ&εγώ στο blog σου...καλά όλα αυτά για την πανσέληνο, αλλά θα περίμενα κάτι πιο βατό&απλό(από άποψη κατανόησης)!!Βέβαια μπορεί να φταίει το γεγονός ότι η ώρα είναι περασμένη(για΄μένα μόνο)&δυσκολεύομαι να επεξεργαστώ τις πληροφορίες έγκαιρα...anyway,πολύ όμορφα αυτά που γράφεις(χι,χι)!!

Ναταλία είπε...

Μικρέ ανώνυμε : Πρέπει να αποκτήσεις nickname, δεν γίνεται να μαντεύω κάθε φορά ποιός ανώνυμος σχολιάζει...Ποιά είναι η καλή έννοια του ηλίθια;;;;;

Βοσκέ: Την ίδια απορία είχα και εγω!Για πες μας λοιπόν τι συμβολίζει η πανσέληνος για τους βοσκούς;;;;

Αdlin: Αυτό είναι το πρώτο σου σχόλιο, άρα αν θέλω το πιστεύω ό,τι έχεις ξαναμπεί στο blog μου :-p Keep in touch θα σταματήσω να γράφω πολύπλοκα!

Unknown είπε...

Να σου πω εγω τι συμβολιζει η πανσεληνος για τους βοσκους...οτι πρεπει να προσεχουν περισσοτερο απο καθε αλλη φορα,να παραμενουν ξαγρυπνοι κ δραστηριοι γιατι με την πανσεληνο βγαινει ο κακος ο λυκος διψασμενος για αιμα απο αθωα μικρα προβατακια.Γι'αυτο μικρε βοσκε φορα τα τσαρουχια σου(αυτα που πηρες τωρα τελευταια βρε...),παρε τη γκλιτσα σου & προσεχε!!!
Ναι...ας σοβαρευτουμε λιγο...Πολυ ομορφα και συγκινητικα ολα αυτα για την πανσεληνο σου,ομολογω πως για ακομη μια φορα θαυμαζω το ταλεντο σου.Ομως δυστυχως οσο και αν εψαξα, οοοσσοοο και αν προσπαθησα να βρω αυτο το μαγικο που κρυβει η πανσεληνος, δε βρηκα τιποτα γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει ή .Ολα στη γη βρισκονται.Γι'αυτο προσγειωσου οσο ειναι καιρος πριν την πατησεις...

Υ.Γ:Παλι καλα που δεν εχουμε Ινδιανους,Σουμεριους και αλλα τετοια...
Υ.Γ2:Μηπως να αρχισεις να γραφεις σε καμια εφημεριδα ή σε περιοδικο???Οχι βεβαια στην ιδια στηλη με το βοσκο.
Υ.Γ3:Καλα σου το ειπα εγω:"Αλλαξε το τιτλο απο το Blog..."ειναι πολυ φτωχος για το περιεχομενο του.
Υ.Γ4:Αφιερωμενο...Θελω να πιω ολοοο το Βοσποροοο...
Υ.Γ5:"ηλίθια ρομαντική ή ρομαντικά ηλίθια!":μαλλον τιποτα απο τα δυο...ισως θα ελεγα λιγο πληγωμενη(κανω λαθος???-Δε νομιζω),γι' αυτο το εριξες λιγο εξω αυτο το καλοκαιρι.

Ναταλία είπε...

Και πού ξέρεις εσύ Cooper τι συμβολίζει η πανσέληνος για τους βοσκούς;;;; Εδώ ο βοσκός και δεν ήξερε...Μήπως είσαι κρυφοβοσκός και δεν μας το έχεις πει;;;;

Ποιο ταλέντο μου ακριβώς θαυμάζεις;;;; Έτσι, για να ξέρουμε τι έχουμε!

Κι όμως υπάρχει κάτι μαγικό! Δεν μπορώ να σου το εξηγήσω, δεν μπορώ να σου το δείξω, αλλά εγώ το νοιώθω (μάλλον είμαι η εκλεκτή χιχιχι) Παρακολουθώ την πανσέληνο και την επιρροή της πάνω μου, σχεδόν κάθε μήνα τα τελευταία 3 χρόνια, άσε με να ξέρω κάτι περισσότερο!

Υ.Γ.:Έχουμε Ινδιάνους, Σουμέριους και άλλα τέτοια...όλα στη γή βρίσκονται ;-)
Υ.Γ.2: Αν ακούσεις ότι ζητάνε προσωπικό στα "ΜΕΤΕΩΡΑ", εγώ ψήνομαι!!!!
Υ.Γ.3:Το "Nataly's blog" φτωχό;;;; Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τον πλούτο του ονόματος μου (πόσο ψώνιο μπορεί να είμαι;;;;)
Υ.Γ.4:Σ'ευχαριστώ για την αφιέρωση!Σου αφιερώνω το "Κοίτα να μαθαίνεις" (Άσχετο! Απλά κάποιος μου είπε ότι σ'αρέσει -μάντεψε ποιος- )
Υ.Γ.5: Πληγωμένη...ναι είμαι και από αυτό (όσοι είναι αισθηματίες την πατάνε στη ζωή!!!!) αλλά είμαι και όλα τα άλλα...

Cybergoulion είπε...

Για τους λυκανθρώπους σημαίνει μια ανήσυχη νύχτα, για τους ψαράδες μια ήσυχη μια που δεν έχει ψάρια, για τους αστρονόμους μια νύχτα με δουλειά, για τους αστροναύτες μια νύχτα γεμάτη αναμνήσεις, για τους βοσκούς ότι θα βρίσκουν πιο εύκολα τα χαμένα πρόβατα, για τους στρατιώτες μια νύχτα ακατάληλη για αιφνιδιασμό, για τους κλέφτες μια νύχτα χωρίς εισπράξεις, για τους δικυκλιστές (με κινητήρα ή χωρίς) τη μαγεία του να οδηγείς σε έρημους δρόμους χωρίς φώτα (αν σβήνουν, γκρρ...). Για τους φοιτητές στο Ποσείδι τι σημαίνει άραγε το να βλέπουν την πανσέληνο; Προφανώς ότι τους κλέψαν τη σκηνή!

Unknown είπε...

Γνωριζω αρκετα καλα ποσο ταλαντουχα εισαι αλλα σ΄αυτη τη περιπτωση θαυμαζω το ταλεντο σου στο γραπτο λογο.Επιπλεον δε νομιζω να ειμαι κρυφο-βοσκος ουτε κατα διανοια,αλλωστε ανηκω στο αντιπαλο στρατοπεδο,σ'αυτους που τα τρωνε, καλη ωρα οπως αποψε μια σουβλα κεμπαπ(ακομη να χονεψω).
Οσο για την πανσεληνο σου...κρατησε την ολη δικη σου γιατι εμενα με πειραζει,μου καθεται καπως βαρια τωρα τελευταια.Προτιμω να ειμαι στα Μετεωρα χωρις πανσεληνο...μονο αστερακια!!!

Υ.Γ.:Σωστος ο ξαδερφος σου,πολυ καλη εξηγηση.Μπραβο.
Υ.Γ.2:Μολις μαθω κατι για οποιαδηποτε θεση θα σου πω,εκτος και αν επιθυμεις να αναδειξεις το ταλεντο σου τωρα.
Υ.Γ.3:Φτωχος ο τιτλος...βαθυστοχαστο το περιεχομενο.Πρεπει να βαλεις κατι πιο δυναμικο.
Υ.Γ.4:Κανε μου μια χαρη...Αλλαξε αυτη τη φωτο που εχεις με τα Μετεωρα!!!Ειναι πολυ βαρια για το Blog σου.Οταν κανεις 3 αφιερωματα συνεχομενα για τα Μετεωρα τοτε ξανα βαλ'την.
Υ.Γ.5:Αααα και να μην ξεχνιομαστε: "εκει που εισαι ημουν και εδω που ειμαι καποτε θα ερθεις...".Δεν ξερω αν θα τα καταφερεις αλλα το ελπιζω.
Υ.Γ.6:"Ζησε τη στιγμη,κανε σχεδια για το μελλον,ασε το παρελθον".

eeVoskos είπε...

Αφού σας άφησα να παιδευτείτε λιγάκι, ας το πάρει το ποτάμι:

Για τον βοσκό η πανσέληνος συμβολίζει την ερωτική συνεύρεση με τη βοσκοπούλα, υπό το φεγγαρόφως, κάπου ανάμεσα στα πουρνάρια. Μα, πόσο μικρή φαντασία έχετε...

Και τώρα τα "ιδιαιτέρως":

@CyberΑξά
Ένα μόνο λαθάκι έκανες. Για τους φοιτητές στο Ποσείδι η πανσέλοινος σημαίνει... αρκετές ακόμη ώρες ποτού στο μπιτσόμπαρο!

@Ζηλιάρη-βρες-κι-εσύ-τέτοια-παπούτσια Cooper
Λοιπόν, άσε επιτέλους αυτά τα κρυφοβοσκικά γιατί αποκαλύφθηκες! Σε λίγο καιρό που θα εξαπλωθεί η βοσκοαίρεση που ετοιμάζω και θα περιμένει την έλευση της Εκλεκτής (The VoskoChosen One) θα δεις τι έχεις να πάθεις...
Άσχετο, θυμάσαι πως περνούσαμε εμείς κάποτε την Αυγουστιάτικη πανσέληνο; Με τα μηχανάκια στα Μετέωρα και τα φώτα σβηστά... Αλλά μετά γέρασες!!

@Nataly
Αν ο τίτλος του blog σου φαίνεται φτωχός, μπορείς να προάγεις τον ΥΠΟΤΙΤΛΟ σε τίτλο ;-)

Unknown είπε...

Δεν αποδεχομαι κανενος αλλου την απαντηση παρα μοναχα αυτη που θα δωσει ο κατοχος του blog.Που ειναι οεο???
Εσυ παλιο βοσκε να μεινεις στο δικο σου blog.

Ναταλία είπε...

Το καινούργιο μου post, με εξάντλησε! Πάω για ύπνο και θα απαντήσω αύριο με πιο καθαρό μυαλό!!!! Υπομονή :-) Καληνύχτα σε όποιον τυχόν διαβάσει τώρα το σχόλιο μου!!!!

Ναταλία είπε...

Να'μαι και εγώ!Άργησα λίγο αλλά γύρισα για να απαντήσω!

@Αξά: Μ'αρέσεις!

@Βοσκός: Μήπως γέρασες και εσύ;;; Κάποτε πήγαινες Μετέωρα μετά από κάθε σου έξοδο. Το τελευταίο σου βράδυ στην Καλαμπάκα, πήγες Μετέωρα; Να σου θυμίσω εγώ! ΌΧΙ. Γιατί;;;; ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ :-P Με δυο-τρεις τεκίλες έγινες γκολ(τίποτα δεν πήρες από μένα!) Παππού!Άντε να βρεις λίγο τη φόρμα σου....

@Cooper: Πάλι δεν κατάλαβες... Υπάρχει κάποιος πιο πλούσιος, πιο βαθυστόχαστος, πιο περιεκτικός κτλ τίτλος από το "Nataly's Blog";;;; Δεν υπάρχει! Και στην τελική για να λήξη το Θέμα με τον τίτλο του blog, να σου θυμίσω ότι είναι δώρο και πρέπει να κρατήσω και κάτι από αυτό! Έτσι για να μην λένε μερικοί μερικοί ότι έχω περίεργα γούστα και ότι αλλάζω όλα τα δώρα που μου φέρνουν :-) Άλλαξα ποτέ εγώ κανένα δώρο;;;ΠΟΤΕ!

Όσο για τη φωτογραφία...τόσες ώρες πόζαρα για να τη βγάλω, δεν με λυπάσαι;;;

Όταν λές "εκει που εισαι ημουν και εδω που ειμαι καποτε θα ερθεις...
(αν τα καταφέρεις)" τι εννοείς;;;Σαν εσένα θα γίνω;;;; Δεν θέλω!!! xιxιxιxι