2/8/07

I'am back...

...με καινούργιες εμπειρίες, οι οποίες προσπαθούν -μάταια- να αντικαταστήσουν τις αναμνήσεις του χθές!
...με καινούργιες εμπειρίες, οι οποίες μου δείχνουν ακόμα περισσότερες επιλογές και με μπερδεύουν ακόμα περισσότερο!
Η κατάληξη; Μια από τα ίδια...Εγώ να παλεύω να βρώ την απάντηση στο ερώτημα: Τι θέλω;;;

Τι θέλω; Αλήθεια...
Τι θα ήθελα πολύ;
Φήμη, δόξα, χρήμα ή έρωτα,
αγάπη και οικογενειακή ζωή;

Τι θέλω; Αλήθεια...
Κάποτε ήθελα τόσα πολλά...
Μα τώρα πια δεν ξέρω καν,
αν θέλω τίποτα.

Στέρεψε η φλόγα,
σβήσαν οι δυνάμεις
ξέχασα τι θέλω...
αν θέλω ακόμα τίποτα.

Όλοι κάτι θέλουν.Εσύ τι θες;
Υγεία, ευτυχία, ευδαιμονία
ή εξουσία, τύχη και εραστές;

Όλοι πολλά θέλουν.
Κάτι θα θες και εσύ.
Ταξίδια, παιδιά, λεφτά, δουλειά;
Όλα ή τίποτα;

Δεν ξέρω πια τι θέλω.
Σαν να κουράστηκα.
Τον κόσμο που γεννήθηκα
ποτέ μου δεν τον άλλαξα.

Δεν ξέρω τι θέλω, αλήθεια...
Δεν θέλω καν να ψάξω να το βρω.
Δεν ξέρω τι θέλω
μα νομίζω, πως δεν θα ησυχάσω,
αν δεν το αποκτήσω.

8 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

Τελικά τι θέλεις; Όλα ή τίποτα;

Ναταλία είπε...

Mετά απο 25 μέρες ύπαρξης του post, ΕΝΑΣ μπήκε στον κόπο να σχολιάσει ηλεκτρονικά!YESSSS!(Μεγάλε αξά,thanks!)H απάντηση στην ερώτηση σου είναι, ότι τα θέλω όλα και τίποτα....Σε κάλυψα;;;;

Οι υπόλοιποι που με βρήκαν face to face και με ξέχεσαν για το post μου (και για το blog μου γενικότερα!) να ξέρουν ότι ο λόγος ύπαρξης αυτού του blog, δεν είναι η ψυχαγωγία!Ειμαι εδώ για να σας προβληματίζω........That's me ;-)

Unknown είπε...

Όταν δεν θέλεις τίποτα έχεις τα πάντα τελικά! i

Ναταλία είπε...

Δεν έχεις και άδικο!

Unknown είπε...

Αμπελοσοφιες...ΝΑΙ σωστα οπως το διαβασεςΑΜΠΕΛΟΣΟΦΙΕΣ και ανησυχιες.Γιατι???
Μαθε να ζητας ενα πραγμα ΥΓΕΙΑ και μονο ΥΓΕΙΑ.Τι να τακανεις ολα αυτα αν δεν εχεις ΥΓΕΙΑ!!!
Ολα τα αλλα απλα ερχονται και αποκτιουνται πολυ ευκολα.

Υ.Γ.:Κανεις δε σε ξεχασες.Μαλλον εσυ πρεπει να γραφεις συχνοτερα.
Υ.Γ.2:Το επομενο θεμα σου:"Πως περασα το καλοκαιρι και ποσο ηπια..."

Ναταλία είπε...

Γιατί;;;;Δεν σου έχω πει το γιατί;;;; Επειδή τα τελευταία 2 χρόνια απέναντι από το ζώδιο των υδροχόων, βρίσκεται ο κρόνος!!!! Είναι πλανήτης ο οποίος σε κάνει να περνάς πολλές δύσκολες μέρες, αλλά όταν φεύγει σου αφήνει πολλά.... Άτιμος πλανήτης ;-)

Η σωματική υγεία είναι σίγουρα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής, αλλά πρέπει να έχεις και την απαραίτητη ψυχική υγεία (γι'αυτό και συνεχίζω να αμπελοφιλοσοφώ!) για να την απολαύσεις....

Υ.Γ.: Με τόσες διακοπές πού χρόνος για blogging...ελπίζω μετά τις εκλογές να στρώσουν τα πράγματα!Μέχρι τότε έχω προγραμματίσει κανα δυό εξορμήσεις ακόμα :-)
Υ.Γ.2: Νομίζω ότι όσοι με ξέρουν καλά δεν χρειάζονται πολλές λεπτομέρειες για να καταλάβουν ό,τι πέρασα ένα τέλειο-αξέχαστο-μοναδικό καλοκαίρι(ααααααχ!)
Όσο για τη μπιχτή σου έχω να δηλώσω ό,τι σήμερα ήπια μόνο τρία ποτηράκια ρετσίνα (!!!!), σε αντίθεση με το υπόλοιπο καλοκαίρι που έχω πιεί όλο το Βόσπορο χι χι χικ :-)

desa είπε...

senenth comment of the seventh post

foteinoula είπε...

μμμμ.... αυτή η ερώτηση είναι πολύ δύσκολη. Μάλλον τον κόσμο αυτό θέλουμε να αλλάξουμε αλλά δεν αλλάζει!
ΥΓ. εσένα desa από πάνω σε κατάλαβα τώρα με αυτό το ποστ, ανήκεις στα σκληρά ακούσματα!! :-)