23/9/07

Και αν στη ζωή αλλάξαν όλα...


Πρώτη επίσημη εμφάνιση του ΠΑΟΚ στην τούμπα, για τη νέα αγωνιστική περίοδο και το ποδαρικό μας νομίζω ότι έπιασε!

ΠΑΟΚ-Ηρακλής 3-0

Πρώτο γκολ στο 05' πριν καλά, καλά βρούμε που θα στεκόμαστε! Ακολούθησαν άλλα δύο, στο 47' και στο 67', αλλά η πραγματική νίκη βρισκόταν...στην κατάμεστη τούμπα! Η 4 έδωσε ρέστα... Για του λόγου το αληθές, ακολουθεί και βιντεάκι!



Άλλωστε, το δήλωσε και ο Santos... "Ο κόσμος του ΠΑΟΚ είναι πραγματικά εντυπωσιακός και αξίζει πραγματικά να κάνουμε ότι μπορούμε για να τον ικανοποιούμε. Δεν υπόσχομαι ότι θα το κάνουμε πάντα, όμως σίγουρα ότι θα προσπαθούμε για αυτό."

Υ.Γ.:Λα,λα,λα,λα,λα...δεν είμαστε καλά στα μυαλά μας :-)

11 σχόλια:

Cybergoulion είπε...

Καλά βρε, με αδερφό βάζελο νονό γαύρου και εσύ είσαι με τον ΜΠΑΟΚ;

Ναταλία είπε...

Εδώ δεν κατάφερε να ψήσει το βαφτιστήρι του,εμένα θα ψήσει;;; Αφού του λείπει το πάθος! Εμένα τουλάχιστον αυτός που με έψησε (και με έκαψε!) ήταν πωρωμένος!

Ναταλία είπε...

Πωρωμένος ή πορωμένος;;; Έπαθα μια σύγχυση! Εγώ με "ο" το έγραφα, αλλά το λεξικό του blogger βρίσκει σωστό το πρώτο, ενώ το λεξικό του word βρίσκει το δεύτερο! Στο google πάντως ότι και να βάλεις σου δίνει αρκετά αποτελέσματα!

eeVoskos είπε...

Το βαφτιστήρι δεν είναι άνθρωπος. Δεν είναι καν θηλαστικό. Είναι γόνος ιχθύων και συγκεκριμένα του είδους "εγγραυλίς η εγκρασίχολος" της οικογένειας των εγγραυλίδων. Πως λοιπόν να έχει σχέση με το ποδόσφαιρο και πόσο μάλλον με τον Παναθηναϊκό;;!!

Όσο για τις οπαδικές προτιμήσεις σου αδερφή, να σου θυμίσω ότι κάποτε, πριν σε ψήσουν, δήλωνες κι εσύ φαν της πράσινης ομάδας (Παύλο Θεέ, πάρε την ΠΑΕ). Αλλά εσύ αλλαξοπίστησες και γίνηκες γενίτσαρος προδίδοντας το ίδιο σου το γαίμα. Τι ψυχή θα παραδώσεις...;;

Ναταλία είπε...

Να σου θυμίσω ότι το παιδάκι δεν γεννήθηκε έτσι (βλέπε: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82), εσύ το άφησες να γίνει! Δεν τήρησες τα καθήκοντα σου ως νονός :-P

Όσο για μένα, έχω ήσυχη τη συνείδηση μου! Το ότι δήλωνα κάποτε φαν της πράσινης ομάδας ήταν καθαρά θέμα μιμητισμού των μεγαλύτερων, πράγμα το οποίο συνηθίζεται από τα μικρότερα αδέρφια!!!! Όταν μεγάλωσα και ενώ είχα επίγνωση όλων των συνεπειών, επέλεξα...ΠΑΟΚ!

Cybergoulion είπε...

Φοβερές επιλογές! Δεν κατάλαβα, η βελτίωση που είναι; Εκτός του ότι έχει ένα γράμμα παραπάνω. Και λιγότερο φλώρους φιλάθλους, χεχε!

Ανώνυμος είπε...

.....Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ

Πολύ ξενέρωτος αγώνας, ούτε ένα επεισόδιο δεν έγινε, έχω χάσει πάσα ιδέα, λίγο ξύλο ρε παιδιά πότε θα πέσει;;;

eeVoskos είπε...

Όπου να 'ναι, σε λίγες μέρες που θα έρθετε στη Λεωφόρο!

Ναταλία είπε...

@Cybergoulion: Τη διαφορά-βελτίωση μπορείς να τη νιώσεις με μια βόλτα στην 4Α :-)

@pp: Αλλάξαμε πρόεδρο, αλλάξαμε διάθεση...Ακόμα και τα συνθήματα μας μετατρέψαμε! "...έχεις λαό περήφανο, λεβέντη αλλά και μάγκα πρόεδρο" σε αντίθεση με άλλες φορές που φωνάζαμε "...αλλά μ@λ@κ@ πρόεδρο" Είναι χρονιά αλλαγών απ'όπου και αν το πιάσεις ;-) Δεν έχει ξύλο φέτος!

@Βοσκέ: Είμαι ΠΑΟΚ για το λαό του και όχι για τις νίκες, όπως θα έλεγε και ένας παλιός γνωστός! Αν και κάτι ακούγεται για διπλό στη Λεωφόρο... χχχ

Ανώνυμος είπε...

εγώ δεν θέλω να σχολιάσω αυτά που γράφεις....θέλω να σου πω τον πόνο μου που είναι ίδιος με τον δικό σου!!
δεν είμαι καλά φιλενάδα και η Άντα με βρίζει αλλά εγώ δεν είμαι καλά!!
κανε ένα θαύμα καλή μου νεράιδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!σνιφ!σνιφ!

Ναταλία είπε...

Μην διαβάζω βλακείες... Έλα να ανέβουμε λίγο! Όπως λέει και ο Αντωνάκης ο Ρέμος "άντε καρδιά μου και άσπρο πάτο, καιρός να πάμε παρακάτω..."
Υ.Γ.1: Βέβαια αυτός με τη Ζέτα είναι πάλι!!!!!!!!! :-D
Υ.Γ.2: Κανόνισε να μην έρθεις πάλι! Βγάλε εισιτήρια ΤΩΡΑ!