30/9/07

Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς

Η καρδιά αποτελεί την κινητήριο δύναμη της ζωής, τη μυϊκή αντλία που ωθεί το αίμα σε όλο το σώμα. Κατά μέσο όρο ζυγίζει 300 με 350 γραμμάρια. Εκτελεί πάνω από 100.000 συστολές ανά 24ωρο, δηλαδή σε μια ζωή γύρω στα 75 χρόνια συστέλλεται περίπου τρία δισεκατομμύρια φορές. Χρειάζεται μόνο 1 λεπτό για να κάνει ένα κύτταρο να διατρέξει όλο το σώμα. Σε μια μέρα αντλεί αρκετό υγρό για να γεμίσει μια δεξαμενή 10.000 λίτρων. Όλο αυτό το μηχανικό έργο γίνεται με την κατανάλωση ενέργειας 180 θερμίδων ανά 24ωρο, δηλαδή με ενέργεια που μπορεί να προέλθει από την κατανάλωση... 2 αβγών!

Διάφορα μέρη του σώματος έχουν αποτελέσει το αντικείμενο πολλών παροιμιών, φράσεων και τραγουδιών αλλά η καρδιά νομίζω ότι τα "τρώει" όλα, μιας και έχει συνδεθεί με τα συναισθήματα. Για το λόγο αυτό μιλάμε για καλή ή κακή, σκληρή ή τρυφερή καρδιά που γελά ή κλαίει, πηδά ή έρχεται στον τόπο της, χαλάει ή μας τη χαλάνε. Ακόμα η καρδιά τρέμει, ραγίζει ή σπάζει, μας την ανοίγουν ή μας την κάνουν περιβόλι, μας τη σπαράζουν ή μας την καίνε!

Μερικές από τις πιο γνωστές παροιμίες για τη καρδιά,είναι:
  • Οίνος ευφραίνει καρδίαν [η αγαπημένη μου ;-) ]
  • Κάλλιο κόμπο στο πουγγί, παρά κόμπο στην καρδιά
  • Βρήκε ο γύφτος τη γενιά και αναστέναξε η καρδιά του
  • Έχει καρδιά για πόλεμο, μα δεν βαστούν τα κότσια του
  • Στον κάμπο δείχνεται η καρδιά, στο μετερίζι η μαστοριά
Τα τραγούδια με τίτλο "Καρδιά..." πάρα πολλά, ενώ τα τραγούδια με μια απλή αναφορά στην καρδιά...άπειρα! Μερικά από αυτά είναι:
Υ.Γ.1: Ξέρει κανείς πότε είναι η Παγκόσμια Ημέρα του Ήπατος; Να κάνω μια αναφορά και σ'αυτό το καημένο, μιας και τις τελευταίες μέρες έχει πάλι την τιμητική του!!!
Υ.Γ.2: Αδερφέ, το "Nataly's blog" σου έυχεται ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΚΑΛΑ!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ είμαι η πρώτη που αφήνει σχόλιο!!!!!
Ελπίζω να είμαι γουρλού.....
Ωραία τα δυο τελευταία post σου!
Άσχετο, θέλω να σου πω ότι ΓΕΡΑΣΑ, έχω πιαστεί για τα καλά, πονάω πολύ ακόμη και σήμερα!

Ναταλία είπε...

Τι θες να πεις για όλα τα υπόλοιπα pp; Δεν σου άρεσε το παραπροτελευταίο μήπως;εεε;; Ρε συ και εγώ πονάω ακόμα...η μπάρα μας χάλασε, νομίζω!Εκεί τα δώσαμε όλα χχχ

Fouster είπε...

Ευχαριστώ Nataly!!!
Ακούς εκεί Παγκόσμια ημέρα του Ήπατος!!! ΧΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ "ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ ΑΠ' ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ..."

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ Γ ΕΞΑΜΗΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ!!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ(Ο ΧΙΤΛΕΡ βλεπε ΑΝΤΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΛΟ ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΜΕ) BTW Ο ΡΕΜΟΣ ΧΩΡΙΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΜΑΚΙΑ!
Η ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΕΡΑΪΔΑ!!!!!!!!!1

Ναταλία είπε...

Ανώνυμε_1: Παράλειψη συγγνώμη ;-)

Ανώνυμε_2: Σιγά μην είχες κάνει τόσο καλή εργασία [τι ψωνάρα είμαι...πως με κάνεις παρέα;;;] ;-)
Φήμες είναι ο χωρισμός, μου το είπε ο Αντωνάκης χθές!
Υ.Γ. Βγάλε εισιτήρια ΤΩΡΑ!
Υ.Γ.2 Βάλε και το ονοματάκι σου! Καρφωνόμαστε που καρφωνόμαστε....

Ανώνυμος είπε...

my name is katherine (ts..... katherine)!!!!!!!!!!!!!!!!!

desa είπε...

χαίρομαι που τελικά ήρθαν τα πράγματα στην θέση τους.
Τι εξακολουθεί να σε εμποδίζει να αφήνεις σχόλια στο μπλογκ μου? Το οποίο υποθέτω ότι διαβάζεις που και που. Άντε και στα ντέρμπι μαζί στο γήπεδο. Δε ξέρω με ποιους πήγες τελευταία φορά, αλλά σίγουρα το γήπεδο είναι αλλιώς με εμάς.

Ναταλία είπε...

Πλέον μάλλον τίποτα! Η περίοδος λογοκρισίας πέρασε, ελπίζω... ανεπιστρεπτί ;-)
Το blog σου το διάβαζα(ω) πολύ πιο συχνά απ'ότι φαντάζεσαι!!!
Όσο για την Τούμπα...αν αλλάξετε σημείο μπορεί και να έρθω μαζί σας!4Α;;;; Πάμε λίγο στα πιο βαθιά.... :-D xxx

desa είπε...

λογοκρισία δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά αυτό τώρα δεν έχει σημασία.
Και εγώ διαβάζω το μπλογκ σου πολύ συχνά.
Τέλος πάντων, τώρα είναι άλλο το status qvo.
thanks για το λινκ!

Ανώνυμος είπε...

αυτό είναι το πρώτο μου σχόλιο και ελπίζω να μην είναι και το τελευταίο...αν και η συνάντησή μας στο δρόμοήταν κάπως σύντομη,ένα έχω να πω...πάρα μα πάρα πολύ ωραίο στο blogspot σου.Θέλω να σου γράψω το εξής:
Πρέπει να πονέσεις για να μάθεις να αγαπάς...πρέπει να παλέψεις για να πάψεις να πονάς...

ελπίζω να έχω και εγώ κάποιο σχόλιο στο δικό μου blogspot αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα σε εκφάζει...ethemelis.blogspot.com

ελπίζω να δω κάποιο σχόλιό σου σύντομα

Ναταλία είπε...

Ε,όχι!Γιατί να είναι το τελευταίο; Τώρα που κάναμε την αρχή...
Όσο για αυτό που έγραψες, δεν έχεις και άδικο!Κάπως έτσι είναι τα πράγματα...

Ανώνυμος είπε...

den xerw pote einai h pagkosmia mera hpatos....na skisw to ptyxio mou twra?aaaaaaaaaaaaa

zoZeL είπε...

lpn ara i kardia mOu exei kanei 100.000*365mers=36.500.000 systoles mOno g tn parTY tis agapis moU..woOOoW...I kardia m xtypa mOno G kinOn..edw k 1 xrono...gamato!